Ivermectine

Helemaal mee eens. Schinmelinfecties, bacteriele infecries, paeasitaire infecties, tumoren, cystes, vleesbomen, eiwitplakkaten bij demente nensen, alles wat met lichaamsvreemde eiwitten te maken heeft is te bestrijden met anthelmintica. Er zou zelfs een studie gedaan moeten worden naar welke middelen het meest effectief zijn bij welke klachten.

Mike
Heeft een vleesboom, of tumor altijd te maken met lichaamsvreemde eiwitten? Daar ben ik nog niet zo zeker van.

Los van de vraag of Ivermectine kan helpen is het altijd belangrijk om ontstekingen te voorkomen en de doorlaatbare darm te repareren:
HOE MINIMALISEER JE DE KANS OP ONTSTEKINGEN?
• Gebruik oliën waar omega 6 vetzuren in zitten met mate
omdat deze ontstekingen kunnen bevorderen. Denk hierbij aan zonnebloem olie, maisolie of sla olie.
• Eet daarentegen wat vaker voedingsmiddelen met omega 3 vetzuren omdat deze ontstekingen remmen. Denk hierbij aan: vette vis soorten als: zalm, makreel en haring. Maar ook lijnzaad olie.
• Kies wat vaker voor noten en glutenvrije granen. (Gluten tasten de darmen aan, in het bijzonder de zogenaamde tight-junctions in het darmepitheel, waardoor de doorlaatbaarheid van de darmen wordt vergroot)
• Eet zo min mogelijk bewerkte en gefrituurde voeding en alles waar suiker in zit.
• Kijk uit met stress en negatieve emoties!
• Eet eens wat vaker antioxidantrijke voeding als: blauwe bessen , broccoli en rauwe cacao.
• Een van de allerkrachtigste ontstekingsremmers is het kruid kurkuma. Het stofje dat hiervoor verantwoordelijk is curcumine. Curcumine is zo sterk dat het de potentie heeft om tumoren te doden.
• Overige ontstekingsremmende voedingsmiddelen zijn: gember, groene thee, knoflook en avocado’s en granaatappels.

Voorbeeld van een protocol voor de darmen (er zijn vele verschillende protocollen voor deze):
's ochtends een half uur voor het eten en dikke eetlepel l-glutamine met een probiotica-tablet.
Dan bij het eten 1 zinktablet en 2 omega-capsules. 's avonds hetzelfde met ook nog 2 levertraancapsules en een vit. D-tablet.

Hoop dat je er iets mee kunt.
Goede tips. Alleen lijnzaadolie was niet zo goed dacht ik..??

Ik ben begonnen met Panacut (fenbendazol) in mei 2021. In juni 2021 bestelde ik via AliExpress ivermectine en ontving per ongeluk avermectine. Zo is het allemaal begonnen. Alle anthelmintica doen ongeveer hetzelfde, maar toch zijn er verschillen. Ik heb met HCQ het leven gered van mijn moeder in 2022. Geen idee of dat ook was gelukt met IVM, ik heb het zekere voor het onzekere genomen. Ze kreeg al antibiotica in het ziekenhuis, ik heb daar HCQ en zink aan toegevoegd, het Zeleno-protocol dus. Ze knapte binnen enkele dagen op, wonderspul dit!

Mike
Waarvoor heb je die HCQ bij je moeder ingezet? Iets met haar longen? Want daar is het voor bedoeld toch.. o ik zie nu, het remt ontstekingen en doodt bacterieën. Kennelijk weer een net iets andere werking dan ivm en avm. Maar waar dan precies het verschil in zit?
Ikzelf heb nog nooit hcq genomen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan