Fred de Boer
Well-known member
Mee eens, voor een deel althans! Veel posts zijn off-topic; dat is al jaren zo. Is soms behoorlijk vervelend vooral als er al een geschikt draadje voor is maar soms overlappen topics elkaar zodanig dat e.e.a. niet te voorkomen is. Mike heeft in 't verleden aangegeven dit niet zo'n bezwaar te vinden. Het is aan hem om hier paal en perk aan te stellen!We dwalen af van de feiten in deze draad,
Het gaat weer over natuurlijk hulpmiddelen en ja ze werken zonder twijfel, ook tegen bioweapons maar helaas duurt het maanden tot een jaar voor er enig effect is, we hebben nog een maandje of zo dan begint seizoen voor luchtweg infecties.
Ik dacht het ook met deze middelen te doen mooi niet.
Ivm AVM op normale dosering 2mg per 10 kg gewicht en blijven slikken, ze komen met influenza modificaties, mazelen modificaties, tuberculose modificaties en de nodige covid varianten alle laboratorium gecreëerd, daar gaan de theetjes enzo geen effect op hebben,
Deze bio wapens ga je niet bestrijden met blaadjes en theetjes terwijl ik normaal dat wel zou zeggen....
Ik zou overigens niet weten wat er op tegen is om 'blaadjes en theetjes' te combineren met IVM/AVM.