p.nieuwboer
Member
Beste Mike, ik ben vd gingkobiloba en nu toch twee dagen met ivermectine bezig. Klopt dat urine schuimt. Geen grote veranderingen ontlasting bij mij. Hoor hogere hele lichte pieptonen op bepaalde momenten (frequenties) hersengolven gisteravond erg diffuus. Dus ik kon niet mijn innerlijke antennes richten, wat normaal wel lukt. Maar ik zie dat als tijdelijk. Ik zie MEER van die waasjes over mijn ogen komen, maar denk dat dit dus weer eiwitten zijn die loskomen, veel drinken, afvoeren.Ik ga het nog 1 keer proberen. Alleen ontstekingsreacties opwekken door vergiftiging is zoooooo 2019. Vanaf 2020 gaan ze voor hun einddoel: genetische modificatie van mensen, na diverse al dan niet mislukte experimenten op planten en dieren. En dat, beste Julian, proberen ze d.m.v. synthetische s-eiwitten. Alleen vergiftigen en ontsteken is niet goed genoeg, ze gaan voor de hoofdprijs. Days of Noah. Alleen maar omdat jij er (nog) niet aan wil, wil.nog niet zeggen dat het niet gebeurt. En wie weet wat voor kennis ze hebben weten te achterhalen middels het Hunan Genome Project die ze achterhouden. Know your enemy!
Mike
De schoonmaak helpt wrschl wel mijn ontvangsstation (lichaam) maar verstoort mogelijk het zenden (via de hersengolf-concentratie) Ik kan namelijk zenden en ontvangen met mijn geestelijk lichaam. (bijna doodervaring gehad) Ik bemiddel vaak tussen hier en daar. Hoeft niemand te geloven hoor. Ik zeg altijd : ik ben toevallig in 'Spanje' geweest en heb daar wat contacten, als je er niet geweest bent heeft het niet zoveel zin om te vertellen hoe het er was. Iedereen gaat ook naar andere plekken in Spanje, maar we weten onderling wel wie er echt geweest is en wie niet.