Is Melhout een trol, ingezet om de indruk te wekken dat je bij AE opgelicht wordt? Het begint er wel op te lijken.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Willem,Je kunt contact opnemen met de verkoper via het emailadres dat wordt genoemd in dit bericht.
Draait de aarde om de zon of andersom?En omdat het 'misleidend' is, daarom maar het hele artikel van ZH:
ZeroHedge
ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zerowww.zerohedge.com
Mike
Nog net het voordeel van de twijfel, herken dit van "ik gebruik een computer en niets gaat automatisch, dus toevallig klik ik op.....".Dat maakt het nog vreemder, want AE is een betrouwbaar platform. Als je niets in je AE account kunt terugvinden, dan heb je ook geen betaling gedaan aan AE. Misschien ben je op een "phishing" website beland en ben je inderdaad opgelicht. Geen idee hoe je hebt betaald, maar op mijn debitcard gegevens staat dat de betaling is gegaan naar ALIEXPRESS.COM Luxembourg.
Ik mail niet met Roli, ik doe het via Whatts App. Hij reageerde heel snel daarop en aangezien hij het giga druk heeft zou ik proberen om geduld te hebben. Ik vertrouw hem en hoop binnenkort weer een bestelling te kunnen plaatsen.Hoelang is jullie ervaring voordat je reactie terug hebt van mail naar Roli. Die was toch via de banner?
Ok ik heb geen Whats App dus moet het via de mail doen. Maar als hij vandaag al 80 berichten heeft gehad is hij super druk Roli. Gelukkig was mijn bericht al gisteren verstuurd. ik zal dus nog maar even wachten met een volgende bestelling tot die van via de banner binnen is.Ik mail niet met Roli, ik doe het via Whatts App. Hij reageerde heel snel daarop en aangezien hij het giga druk heeft zou ik proberen om geduld te hebben. Ik vertrouw hem en hoop binnenkort weer een bestelling te kunnen plaatsen.
Beste Mike, ik ben geen trol. Van deze uitspraak schrik ik. N.a.v. jouw lezing heb ik netjes via de banner een bestelling geplaatstIs Melhout een trol, ingezet om de indruk te wekken dat je bij AE opgelicht wordt? Het begint er wel op te lijken.
Mike
Dat is wel het rekeningnummer van AE.Geld is overgemaakt op rekeningnummer BE85 7390 2085 5506
Dan toch een manier van phishing, geen idee hoe ze dat doen, maar het gaat duidelijk buiten AliExpress om, want anders had het in je AE account gestaan. De betaling gaat dus blijkbaar buiten AE om. @Melhout had je gebruik gemaakt van de iDEAL optie binnen AE?Geld is overgemaakt op rekeningnummer BE85 7390 2085 5506
Via de website besteld en later de app genomen?Heb idd gebruik gemaakt van iDEAL