ik heb geen WA of TGContact hem anders nog even via WA of TG.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik heb geen WA of TGContact hem anders nog even via WA of TG.
Mike
Geduld hebben voor het antwoord daaropIk had net via AE berichtje gestuurd naar Roli , die zei stuur via WA dan lossen we het probleem op. ik ha
Maar ik heb geen WA had hem dat gezegd maar dat bericht is niet gelezen. Hoe nu verder
IVM gerelateerde tweet van TB / WE
Is hier vaker gedeeld, maar herhaling kan geen kwaad in dit geval.Dit kreeg ik van Marij voor dotcom.radio maar ik post het ook hier. Zeer uitgebreid document
[Marij] PubMed:Ivermectin, a potential anticancer drug derived from an antiparasitic drug
Lijkt me sterk dat Binc een filmpje heeft gepost. Bovendien is ze hier niet meer actief. Weet je zeker dat het Binc was? Of gaat hem om een filmpje dat ze je persoonlijk heeft gestuurd via mail? In dat geval hebben wij hier niets aan het antwoord.Binc ik zag net je filmpje voorbij komen over Ivermectine. Interessant! Wat leuk om hierover te vertellen.
Ik moest wel lachen om de setting .... en hoe opeens een glas rauwe melk vanuit de rechterhoek vandaan getoverd werd.
heb ik dinsdag al gedaanMail sturen?
Voor wie Roli uitsluitend wil bereiken via mail omdat je geen WA of TG hebt laat Roli weten dat hij net pas klaar is met het beantwoorden van WA-berichten en nu pas toekomt aan de mails. Heb geduld, er wordt aan gewerkt, Roli is een one-man operation.
M
Ik heb bericht gehad van Roli, met een nieuwe link en kon een refund doen.Roli laat weten nu alle berichten te hebben beantwoord, zowel via WA, TG als mail. Als je nog geen contact met hem hebt gezocht over je order(s) kun je dit alsnog doen via deze kanalen.
Mike
Ja ik heb vandaag antwoord gekregen. Ik had het advies op dit forum gevolgd en refund aangevraagd, wat het hem lastig maakte en waardoor hij de vracht kwijtraakte. Vreemd is dat hij op Ali na het geweigerde pak het opnieuw had gestuurd en een resend tracking code had gezet die ik hier niet kreeg als ik was ingelogd. Nouja, afwachten nu.Roli laat weten nu alle berichten te hebben beantwoord, zowel via WA, TG als mail. Als je nog geen contact met hem hebt gezocht over je order(s) kun je dit alsnog doen via deze kanalen.
Mike
Hallo, ik wil graag Ivermectine bestellen, hoe werkt dit? Wat moet ik doen?Voor wie Roli uitsluitend wil bereiken via mail omdat je geen WA of TG hebt laat Roli weten dat hij net pas klaar is met het beantwoorden van WA-berichten en nu pas toekomt aan de mails. Heb geduld, er wordt aan gewerkt, Roli is een one-man operation.
Mike