Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Past beter in het takjes en blaadjes topic, toch bedankt.Bekijk bijlage 4731
Vandaag maar eens een gezond lokaal geproduceerd drankje opgehaald.
Als ik twijfel kijk ik naar de statistieken, kwam het meeste voor in dit topic (recent)Past beter in het takjes en blaadjes topic, toch bedankt.
Hi Mike. Neem oxypowder ook al sinds enkele dagen. 4 elke avond. Had een potje gekocht verleden jaar voor t geval dat... (bij Gezondheid aan Huis). Het is niet genoeg. Mijn lijf zit vol met ontstekeningen. Ik snap er niets meer van. EN het is niet mijn voeding. Hier alleen vlees, kaas, melk, kefir, vet, groenten, eieren, etc en mijn vitamines en mineralen. Is het misschien de overdosis chemtrails??? Ik moet een manier vinden om die rommel uit mijn lijf te krijgen. Ik heb zoveel pijn overal, schouders, rug, heupen, knieen, benen en dan die stomme furunkel op mijn onderbeen.
Is het de chemtrails? Kunnen die ons zoveel schade toebrengen? Inderdaad hier is het elke dag vol in the sky.
ja irritant he. Ik dacht dat het aan mij lag maar dat heb ik dus ook. Geen lichtflitsen maar jeuk en wazig zicht en heel erg vermoeide ogen. De volgende dag is het weer weg.Ja, dat vind ik een heel goed advies! Als ik te veel ivermectine neem, krijg ik extreme jeuk in mn ogen.
Een ander voordeel van af en toe even stoppen is dat je dan ineens voelt en ziet aan je lichaam hoeveel troep er al is opgeruimd.
Hou nou toch eens op jezelf gek te maken. Die bewegende dingen waar je het over hebt is een hoax. Google nou eens buiten je fabeltjesfuik en live a little!Eigenlijk maak ik me zorgen om familie die gevaccineerd is. Er zijn zoveel berichten over de rotzooi en bewegende dingen die er inzit dat ik bang ben dat de iverm. daartegen niet werkt.
Hoe lang moet je dan blijven slikken. Is 1 potje dan genoeg of is het Nooit genoeg. dwz. blijvend blijven slikken.
Ik zou je dan willen adviseren je kop uit je kont te halen.Het stinkt naar een trol.
yepHet taal gebruik ....
Deze trol is op herhaling
Nou nou Sherlock.Het taal gebruik ....
Deze trol is op herhaling