Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Ik ga tijdelijk stoppen met IVM/AVM. Even kijken of vermoeidheidsklachten dan verdwijnen. Mocht ik grieperig worden dan begin ik weer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hoi Edwin, wil je mij even bellen? 06 48138787Heb je zoveel huisdieren met schurft?
hadden wij ook en in eens stond dhl met ons pakje voor de deur dus toch binnen..Wat fijn te weten dat 't nog bij iemand binnenkomt !!! Dank voor dit bericht
Hoop dat de mijnen ook nog komen... Zijn er 2 voor mij in 't land..., maar duurt erg lang dit keer. Dus wie weet zitten ze bij een onderschepte partij...
Inderdaad, Roli doet heel goed werk!
Alette
Heeft iemand voor mij de link naar het uitgebreide overzicht van medicijnen combineren met gebruik van IVM? Dus niet de gewone bijsluiter van Stro... of hoe dat ook heet.
Ik heb een spijtoptant van vaccineren als vriendin. Is er inmiddels al meer duidelijk over het gebruik van IVM ná vaccinatie?
En nee, ik ben wel een vrouw, geen trol en bezocht al twee maal een lezing van Mike Donkers.
Je kunt ook hier kijken welke medicijnen niet samen kunnen. Heb er ooit een fake account aangemaakt om de medicatie van mijn moeder te checken. Maar dan moet je natuurlijk wel precies weten met welk medicijn je wilt combineren.Heeft iemand voor mij de link naar het uitgebreide overzicht van medicijnen combineren met gebruik van IVM? Dus niet de gewone bijsluiter van Stro... of hoe dat ook heet.
Ik heb een spijtoptant van vaccineren als vriendin. Is er inmiddels al meer duidelijk over het gebruik van IVM ná vaccinatie?
En nee, ik ben wel een vrouw, geen trol en bezocht al twee maal een lezing van Mike Donkers.
Grappig, ik heb net de medicijnencheck nog eens gedaan met mijn fake account. Ivermectine in combi met de bloedverdunner die mijn moeder gebruikt. Geen alarm.Je kunt ook hier kijken welke medicijnen niet samen kunnen. Heb er ooit een fake account aangemaakt om de medicatie van mijn moeder te checken. Maar dan moet je natuurlijk wel precies weten met welk medicijn je wilt combineren.
Er is toch wel iets aparts aan de hand met jou en je ouders, hoor. Dit zijn echt atypische reacties.Misschien gekke vraag, maar doet Avermectine iets met het geheugen?
Mijn vader is de laatste tijd behoorlijk vergeetachtig en afwezig.
Hij slikt drie Aver verdeeld over de dag.
Wij zijn ook heel apartEr is toch wel iets aparts aan de hand met jou en je ouders, hoor. Dit zijn echt atypische reacties.
Mike
Kijken wat gebeurd bij afbouwen naar 1 per dag?Wij zijn ook heel apart
Nee maar ikzelf heb daar geen last van, alleen mijn vader.
Eens zien wat mijn vader wil, misschien verstandig om tijdelijk te stoppen om te zien hoe het dan gaat.