Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, ik had deze ook vanmiddag besteld.
Dat zijn waarschijnlijk de plaatjes rechts naast de afbeelding van het artikel. Die vierkante plaatjes geven de hoeveelheid aan. Zo zag ik vandaag bij mijn bestelling 50 of 100 stuks staan. Na het selecteren zal het bestellen wel lukken.Daar wilde ik ook bestellen, maar ik kreeg te lezen: verstrek eerst de ontbrekende informatie !
Wat ik ook probeerde aan info te verstrekken, het lukte niet. Dus andere besteld, van Edwins link. Iets duurder + VAT
Ik heb nu ook maar even een berichtje naar de verkoper gestuurd.Bij mij precies hetzelfde. Heb gevraagd wat er mis was; kreeg heel snel een berichtje terug dat het opnieuw verzonden wordt.
Ik heb overigens al diverse geslaagde leveringen gehad !
Hoelang heb jij moeten wachten, Joost ? wacht hier al 3 weken..Ik heb mijn doos met 20 potjes binnengekregen
Joost
Dat zijn waarschijnlijk de plaatjes rechts naast de afbeelding van het artikel. Die vierkante plaatjes geven de hoeveelheid aan. Zo zag ik vandaag bij mijn bestelling 50 of 100 stuks staan. Na het selecteren zal het bestellen wel lukken.
Geert
Ik heb iets meer dan2 weken moeten wachten.Hoelang heb jij moeten wachten, Joost ? wacht hier al 3 weken..
das een berg. Ik dacht dat ik ook 16 of 18 besteld had totaal.Ik heb mijn doos met 20 potjes binnengekregen
Joost