M
Mboots
Guest
Dat klinkt goed.Bij ons op dorp is soort fysiotherapeut, werkt uniek en haalt in 1 behandeling frozen shoulder weg. Bij mijn broer en diverse anderen hier ook.
Stuur ff een PM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat klinkt goed.Bij ons op dorp is soort fysiotherapeut, werkt uniek en haalt in 1 behandeling frozen shoulder weg. Bij mijn broer en diverse anderen hier ook.
Ik ben nu meer gaan nemen dan normaal invb de frozen shoulder.Ik heb dat een anderhalf jaar geleden gehad.. ik heb toen 2 weken iedere dag ivm genomen en c poeder en chorella pillen 2x 3 per dag (wel van Ron fonteine .. die zijn echt wel van de betere kwaliteit) daarna toen het weg was .. zoiezo 2 a 3 maal per week die ivm blijven slikken en ik blijf ook c poeder..nemen..
nac..(en chorella 3x per week) en een supermulti ook bij Ron fonteine ..
Ik lees dat teveel arnica giftig is!Ik heb bij mijn frozen shoulder heeeel veeeel arnica tabletten geslikt.... werkte super,,, voelde de pijn wegzakken itt die vreselijke injectie met corticosteroide waar ik heel allergisch op reageerde en niet hielp. toen kende ik ivm nog niet... maar arnica is heel onschuldig maar werkt super op pijn en ontstekingsreacties
heb ik nooit gehoord.., slikte elk uur 2 zuigtabletten vsm en dat doe ik nog steeds als ik iets heb maar nu bij andere aandoeningen... werkt top en ik leef nog steeds.... enneeeuhhh ik geef het ook aan mijn hond bij verstuikingen en pijnklachten.... werkt ook goed....Ik lees dat teveel arnica giftig is!
welke had jij dan en hoeveel?
Wie herkent dit scherm? Ik krijg het ook voor de nieuwe linken.
========================================
For the attention of Roli.
为了引起罗利的注意。
Recent link redirects to other webpage.
最近的链接重定向到其他网页。
Bekijk bijlage 14259
This article momentarily is not available at your location.
这篇文章暂时在你的位置上无法使用。
Sorry, the page you requested can not be found.
对不起,无法找到您要求的页面。
Idem. Ik maak geen gebruik van een VPN. Dus waar ligt het aan???Wie herkent dit scherm? Ik krijg het ook voor de nieuwe linken.
========================================
For the attention of Roli.
为了引起罗利的注意。
Recent link redirects to other webpage.
最近的链接重定向到其他网页。
Bekijk bijlage 14259
This article momentarily is not available at your location.
这篇文章暂时在你的位置上无法使用。
Sorry, the page you requested can not be found.
对不起,无法找到您要求的页面。
ik trap er wel wat mebendazol inAls je beschikt over genoeg maagzuur heeft het geen schijn van kans. Een wormenkuur kan echter geen kwaad, zoals je inmiddels al weet. Dan weet je het zeker.
Mike
Te veel mogelijkheden. Voor de hand liggende is blokkeren ip-adressen (of IP-reeksen) kan op land, op bepaalde server (b.v. KPN of Ziggo server, etc.) op bepaalde buurt, zelf en individueel IP-adres. Zelfs antivirus kan (Eset is jaar of wat terug diepgaande relatie met Google gestart, dus ....). Wellicht op aangifte van een medewerker van ministerie van Waarheid, trollen op forums, etc etc. En zelfs je PC-ID, browser-ID (Chrome=Google, Edge= Microschoft FF ontvangt ook donaties van Google). Tor Browser?Idem. Ik maak geen gebruik van een VPN. Dus waar ligt het aan???
Was toch dat middel voorJ
ik trap er wel wat mebendazol in
Altijd welkomWas toch dat middel voor
Bijwerkingen: mooie glanzende vacht?
Inmiddels 14 dagen verder en de frozen shoulder is voor 90% genezen!Ik ben nu meer gaan nemen dan normaal invb de frozen shoulder.
Weeg 110kg
24mg IVM
2000mg C
9000ie D
Zink Picolinaat 50mg
100mcg K2
1000mg Quercetine
200mcg Selenium
200mg S-Acetyl-L-Glutathion
240mg Ginkgo Biloba
3000mg Sorokiniana Chlorella DHA van Orjana
Recommendation
- The Panel recommends against the use of ivermectin for the treatment of COVID-19, except in clinical trials (AIIa).