KefirKev
Well-known member
Vieze vogelSpuit de Ivermectine er bij jou niet inmiddels in vloeibare vorm uit na al die vibrator bestellingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vieze vogelSpuit de Ivermectine er bij jou niet inmiddels in vloeibare vorm uit na al die vibrator bestellingen?
'Vogelen' heet dat ook welSpuit de Ivermectine er bij jou niet inmiddels in vloeibare vorm uit na al die vibrator bestellingen?
Premium bericht
Omstreden huisarts Rob Elens voor tuchtcollege: malariamiddel tegen corona mocht niet
Hij schreef coronapatiënten een verboden middel voor. Ook weigerde hij mensen te vaccineren als ze een brief met de risico’s niet ondertekenden. Daarmee ging huisarts Rob Elens te ver. Vrijdag komt hij voor het medisch tuchtcollege.www.ad.nl
Wat ik tegen kom als je het document leest dat er tegen geadviseerd wordt om IVM te gebruiken, helaas was ook op zoek naar een positief advies...Dit is een goed wapen tegen de vaxinazi plicht lijkt me
zie hier wat dingen over quercetine voorbij komen.NAC, Quercetine, Zink, Vitamine C, Vitamine D3 & Selenium
Weet niet meer of Mike dit ook gebruikte, maar dit wordt meestal aangeraden om extra te nemen.
Met je rechteroog door de brievenbus kijken helpt misschienSlik nu een tijdje geen IVM meer en ben gisteren weer begonnen ermee. Elke keer als ik ze neem heb ik de volgende dagen last van een sort van trilling boven mijn linkeroog hebben nog meer mensen hier last van?
Is super irritant en wordt er chagrijnig van
JaMet je rechteroog door de brievenbus kijken helpt misschien
Had ik erg sterk met avm, minder met ivm. Maar ik merk het wel aan mijn ogen. Word er niet chagrijnig van. Maar daar zijn gelukkig zat andere dingen voorSlik nu een tijdje geen IVM meer en ben gisteren weer begonnen ermee. Elke keer als ik ze neem heb ik de volgende dagen last van een sort van trilling boven mijn linkeroog hebben nog meer mensen hier last van?
Is super irritant en wordt er chagrijnig van
Alcohol doe ik niet meer aan.Had ik erg sterk met avm, minder met ivm. Maar ik merk het wel aan mijn ogen. Word er niet chagrijnig van. Maar daar zijn gelukkig zat andere dingen voor
Is meestal een teken van magnesium tekort. Zou extra magnesium innemen of magnesium voetenbad nemen.Trillingen van mijn ooglid heb ik heel af en toe, misschien door stress, alhoewel ik dat niet vaak heb. Bij mij heeft dat niet te maken met wel of geen ivm nemen.
Niet minder ook zeker ...Alcohol doe ik niet meer aan.