Eindelijk een nieuwe link van Roli voor Iver, Aver en HCQ!
€ 10,46 | H C Q En Iv En Aver Link
Mike
€ 10,46 | H C Q En Iv En Aver Link
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eindelijk heb ik gisteren 3 pilletjes Ivermectine geslikt voor de zere knie.
Er zit een soort ontsteking, geen idee waar het vandaan komt.
Ook geen idee of ik iedere dag of iedere week iets moet slikken.
Er is geen strak omlijnd protocol.Hoe vaak kan ik Iverm, nemen? 1x in de week 3 tablets en dan volgende week weer 3 tabl?
Los van de vraag of Ivermectine kan helpen is het altijd belangrijk om ontstekingen te voorkomen en de doorlaatbare darm te repareren:Ik ga hier maar door over een ontstoken knie en Ivermectine.
Ik was bij de fysio en die constateren geen knieklachten van slijtage. Wel een ontstoken spier die over de knie loopt.
Klachten zitten BOVEN de knie en niet eronder.
Patella femoraal pijn en/of vastus medialis.
Daar zijn oefeningen voor die ik moet opzoeken op internet of anders nogmaals naar fysio om oefeningen te doen.
Bij eerste snelle zoektocht vind ik oefeningen voor ONDER de knie.
Veel zitten kan zoiets veroorzaken blijkbaar.
Toch denk ik eerder aan een verband tussen een doorlaatbare darm, die voor ontstekingen zorgt.
Doorlaatbare darm is aangetoond.
Zou Ivermectine helpen bij ontstekingen van een doorlaatbare darm?
Misschien gewoon maar proberen.
Citeer dit bericht
Wel een beetje slecht te verstaan
Hallo Romagi,GSE.
Zodra ik ergens iets bestel wordt en werd ik doodgegooid met allerlei artikelen over de darmgezondheid en steeds alles gelezen en aangeschaft en geslikt en voeding aangepast. .
De ontstekingswaarden in ontl. zijn allemaal naar beneden gegaan en ieder jaar laten controleren.
Vandaag weer naar het Lab gestuurd, uitslag heb ik pas over 3 weken.
o.a. galzuren en zonuline is aangestreept.
Een slechte vertering (disbiose) is nog steeds aanwezig.
Als je gezond het ziekenhuis ingaat vraag ik me af hoe opeens de pancreas uit de pas kan lopen terwijl ze bij de endeldarm moesten zijn. Stoma zat op dunne darm en wordt meestal op dikke darm gezet.
Hebben ze destijds per ongeluk iets beschadigd vraag ik me vaak af.
Of ik het wil of niet ik moet steeds naar 2009 verwijzen.
Iemand zei ook meteen "je moet de candida aanpakken".
Ik heb een heel protocol van 3 weken voeding zonder suiker en mycostatine 3x per dag. Niet gedaan omdat het zo.n ingewikkeld protocol is. .
Candida schijnt zo hardnekkig te zijn, dat krijg je niet weg?.
En niet iedereen denkt daar hetzelfde over neem ik aan.
Wat betreft een ontsteking van binnenuit denk ik toch aan iets zwaarders dan curcuma e.a. Weet niet of dat er is zonder bijwerkingen.
Ik denk dat je eens wat minder moet lezen, maar beter lezen en onthouden/opschrijven/samenvatten. Continu kom je met iets anders, zoek je naar iets anders ed."Nog beter zou zijn als je zelfstudie gaat doen voor je eigen gezondheid, als je leert luisteren naar je lichaam zul je ook beter in staat zijn jezelf te ondersteunen. Eenvoudig is dat niet, daar heb ik dan wel de ervaring mee"
GSE, feitelijk ben ik meteen de hele dag gaan zoeken sinds 2009. Zie Poliepen. en mijn eigen oplossingen bedacht. Ziekenhuizen/dokters hebben geen enkele oplossing. Ik heb uitsluitend met goede voeding en ook aanwijzingen van anderen hier op het forum verbetering bereikt. zonder medicijnen. Officieel heet het LARS-syndroom maar ik heb zenuwschade erbij. Ik denk altijd maar dat die zenuwschade mede verantwoordlijk is van o.a. nu die duizeligheid. Als dat zo is is dat een onbekende bijwerking. en dan gaat niemand erin mee. Bovendien zijn ze gebonden aan protocollen. Ze mogen NIETS zelf beslissen. Mijn artsen en/of behandelaars zijn allemaal ortho-moleculair. Ortho-opleidings-instituten o.a.BIOK is erg goed. Veel gelezen en uitgeprint.
Maar ik loop steeds aan tegen een zg. 2e systeem. Het originele systeem doet het niet en i.p.daarvan is er een 2e systeem ontstaan. Ik voel het iedere dag (de ergste last daarvan is weg.
Van de week sinasappelsap gedronken. Alsof er een kraan opengaat bij de dunne darm. Ergens ook wel weer grappig. Ik kan zelf de kraan openzetten.
Ben nu in zee gegaan met HME Ortho in Haarlem.
Het gaat nu o.a. om B12 tekort en duizeligheid. Verband met darmen en trage schildklier en doorlaatbare darm.
Interessant dat je doorgaat af en toe met Ivermectine.
Zou grappig zijn als dat op de een of andere manier iets doet bij mij.
o.a. die ontsteking in de knie.
Schoonmaak met Ivermectine? Merk je daar iets van? Wat moet er schoongemaakt worden? Darmen?
Natuurlijk merk je na 1 dag niets. Zou mooi zijn als het wel zo was.
Ik praat over jaren. en de verbetering gaat door, mooi toch.