gse
Well-known member
Iedereen zal er inderdaad anders op reageren en ja, het is een medicijn. Zelf ben ik in het algemeen zeer ongevoelig en merk met Ivermectine "niets", vanmorgen weer tot mij genomen.Ivermectine is een medicijn met BIJWERKINGEN. Alhoewel het voor vele klachten gebruikt kan worden - is bewezen gedurende vele jaren en onderzoeken - blijft het een medicijn. toch?
Dat maakt dat ik twijfel om het te gebruiken.
Gisteren gezocht naar het gebruik van Ivermectine bij darmklachten
.
Volgens fysio moet ik zorgen dat de spieren getraind blijven. Klinkt logisch.
Gisteren zag ik "misschien" een verband met een zware accordeon die jaar in jaar uit op mijn linkerbeen rust. Nooit verder meer aan gedacht. Halverwege knie en heup is mijn vlees ingedeukt, verder geen enkele last van. Misschien toch de doorbloeding een beetje gestremd?
Spieren trainen, met name op latere leeftijd, heeft ook alles met hormonen te maken die samengaan met de spieropbouw. En alle processen in je lichaam zijn afhankelijk van hormonen.
Als je van jezelf weet dat je gevoelig kunt zijn, dan zou ik met een zeer lage dosis beginnen. Als je andere medicatie gebruikt kun je ook bellen om te kijken of dit een interactie met Ivermectine kan hebben (ik heb geen info over dit telefoonnummer, maar is vast wel te vinden).