Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar het kan ook geen kwaad om het te proberen. Velen hier hebben het geslikt zonder er nadelen van te ondervinden.
Aspirine,s worden/werden ook te pas en te onpas ingenomen.
During the Wuhan coronavirus (COVID-19) “pandemic,” the powers that be made it a top priority to discourage and even prevent the general public from using ivermectin as a prophylactic, instead pushing masks and “vaccines.” Well now there is another use for ivermectin that is sure to put it right...
Want to learn how to make ivermectin at home using only simple all-natural ingredients directly from nature? Make your own ivermecting with this recipe.
Misleidende titel. Dit gaat om wormwood, in het Nederlands alsem, de basis voor de aloude (en verboden!) drank absint. Het is dus een ALTERNATIEF voor ivermectine. Ik vroeg me al af hoe je dat zelf thuis kon maken, als je weet dat IVM gebaseerd is op het fermentatieproduct van een Japanse bodembacterie. Waar haal je die bacterie dan vandaan, vroeg ik me af.