Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn klomp breekt
De journalisten deden zich voor hun podcast voor als Long Covid-patiënten. Een Nederlandse huisarts, geassocieerd met het Teleartsengenootschap, schreef Ivermectine voor. De huisarts beweert dat "een aantal mensen toch zien dat er wel virusresten achterblijven. In dat geval kan Ivermectine toch wat effect hebben."
De huisarts verwijst patiënten echter niet door naar een erkende apotheek, maar naar een individu zonder medische opleiding die thuis Ivermectine-capsules maakt. De doe-het-zelf-apotheker beweert al 12.000 pillen te hebben gemaakt en wordt door vier huisartsen aanbevolen.
Mogelijk strafbaar
De Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd stelt dat deze artsen mogelijk de wet overtreden. "Er is nog geen wetenschappelijk bewijs dat het helpt tegen covid. Sterker nog: artsen raden het juist af", aldus Van Dam tegen de podcastmakers. Het voorschrijven van Ivermectine voor Long Covid kan ook een overtreding zijn, voegt ze eraan toe, vooral als het op een onjuiste manier wordt voorgeschreven en de patiënt daardoor risico loopt.
Ik snap het niet.Gaat om Teleartsengenootschap:
Ik dacht eerst dat HvN met een stukje waarheid kwam maar toen ik verder las bleek het dus om een uiterst kritisch artikel te gaan waarin het Teleartsengenootschap weer eens in slecht daglicht wordt gesteld.....Ik snap het niet.
Gaat niet over IVM, maar wel interessant over deworming.
is dat van Kaj Alexander? Bioenergietherapie.nlInteressant dit! Mijn schoonzusje met Leukemie wordt nu behandeld in Waalre ook iets met cabines met magneetvelden en frequenties. Deze man is de enige voor zover bekend in de wereld die dit doet . Het schijnt zelfs een methode tezijn die stamt uit het oude Egypte. Ik zal de info ook even in de Kanker-topic zetten.
Nee Essaidi van Aquatilis.is dat van Kaj Alexander? Bioenergietherapie.nl