Fenbendazole has at least 12 proven anti-cancer mechanisms, and it's very cheap.
vigilantnews.com
Naar aanleiding van dit artikel vraag ik me af of het zoveel beter is dan Iver/Avermectine. Ik heb wel fenbendazole in huis maar moet het afwegen.
Er komen inmiddels zoveel verschillende namen langs met identieke gezondheids-voordelen. Waarom zoveel?
Maar een zenuwschade is natuurlijk wel iets heel anders dan schade op celnivo/kanker.
Zijn zenuwen ook begonnen als een Cel?
Het vreemde blijft bij mij dat er soms wel degelijk darmen in beweging komen, ook vanzelf. Ik kan er dus nog steeds geen touw aan vast knopen.
Het aantal dagen dat het rustig is is tamelijk stabiel.
Heeft Mike al eens fenbendazole geprobeerd?
Ik heb die artikelen over fenbendazole een beetje bekeken. allemaal abakadabra. Maar de uitkomst is wel dat het werkt tegen kanker. (met olie innemen).
Wat is het verschil tussen kanker en andere ziektes. (op celnivo). Ik weet het niet.
Kan ik heel simpel stellen dat de cellen altijd meespelen met een ziekte?
Blijft de vraag of fenbendazole beter is dan Ivermectine.
Plus de vraag dat darmen die wel werken maar onder invloed staan van niet werkende zenuwen uberhaupt reageren op iver/FBZ.
Mijn aanvankelijke klachten (zeer veel diaree) hadden te maken met schade door langdurige antibiotica.
Kunnen cellen die