Ivermectine

Dat is bijzonder jammer. Hij is gevallen voor de nepdokters die deze pertinente onzin verspreiden. Je hoeft alleen maar te kijken naar de tientallen jaren van gebruikers in tropische landen. Als onvruchtbaarheid een negatieve bijwerking was geweest hadden we dit daar allang gezien.

Mike
 
Dat is bijzonder jammer. Hij is gevallen voor de nepdokters die deze pertinente onzin verspreiden. Je hoeft alleen maar te kijken naar de tientallen jaren van gebruikers in tropische landen. Als onvruchtbaarheid een negatieve bijwerking was geweest hadden we dit daar allang gezien.

Mike
En dan hadden 'ze' het gebruik ervan just aangemoedigd en niet verboden lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb besloten om avermectine ook maar eens uit te proberen. Alleen zie ik niet op het potje staan hoeveel er in een tabletje zit. ik heb geen smartphone om het automatisch te vertalen, maar ik dacht dat wel te kunnen herkennen omdat ze in China ook Arabische cijfers gebruiken. Weet een van jullie misschien hoeveel in de huidige potjes zit?
 
Er zit 5 mg in. Dosering is 2 mg per 10 lg lichaamsgewicht. Zet een komma tussen de 2 cijfers van je lichaamsgewicht en vermenigvuldig met 2.

Bijv. 70 kg = 7,0 x 2 = 14 mg. Je mag licht overdoseren, dus dat is 3 x 5 mg = 15 mg = 3 tablettten.

Mike
 
Sinds deze week ben ik weer avermectine gaan gebruiken. Aan het begin van de coronatijd toen we hiermee aan het experimenteren waren verdween bij mij het ene na het andere ongemak: allergie voor huisstof was na een paar weken helemaal weg, bronchitis klachten waren helemaal weg. Sinds enige tijd is dit langzaamaan weer terug aan het komen.

Door het gebruik van avermectine zweet ik overdag meer dan normaal. Zijn er meer gebruikers die dat herkennen? Ik weet niet meer hoe dat een paar jaar geleden was.
 
Zou avermectine iets kunnen doen tegen zenuwschade/neurogene darm?
Ik denk dat we onze intuitie moeten gebruiken voor het antwoord.
Dat we dan op celnivo moeten denken en zoeken.
Maar we zijn geen wetenschappers.
Succes ermee Monty . Hou ons op de hoogte.
 
Sinds deze week ben ik weer avermectine gaan gebruiken. Aan het begin van de coronatijd toen we hiermee aan het experimenteren waren verdween bij mij het ene na het andere ongemak: allergie voor huisstof was na een paar weken helemaal weg, bronchitis klachten waren helemaal weg. Sinds enige tijd is dit langzaamaan weer terug aan het komen.

Door het gebruik van avermectine zweet ik overdag meer dan normaal. Zijn er meer gebruikers die dat herkennen? Ik weet niet meer hoe dat een paar jaar geleden was.
Ik ben de laatste aan wie je dit moet vragen want ik zweet standaard met dit weer. De ochtenden zijn heerlijk, want ik voel de koelte van de herfst al!

Mike
 
Sinds deze week ben ik weer avermectine gaan gebruiken. Aan het begin van de coronatijd toen we hiermee aan het experimenteren waren verdween bij mij het ene na het andere ongemak: allergie voor huisstof was na een paar weken helemaal weg, bronchitis klachten waren helemaal weg. Sinds enige tijd is dit langzaamaan weer terug aan het komen.

Door het gebruik van avermectine zweet ik overdag meer dan normaal. Zijn er meer gebruikers die dat herkennen? Ik weet niet meer hoe dat een paar jaar geleden was.
Wat meer koolhydraten eten als het warm is en meer vet als het koud is.
Werkt goed voor mij.
 
Moeten we hier nu weer mee?!
Hij staat wel hoog aangeschreven bij de wakkeren.


Vertaling:
NIEUW ARTIKEL: IVERMECTINE staat opnieuw onder vuur - een bedreiging voor de kankerindustrie en het vaccinkartel

Ivermectine wordt een "gewelddadig anti-vruchtbaarheidsmedicijn" genoemd, vlak voor nieuwe mRNA-vaccins, pandemie 2.0 en mogelijke lockdowns

Voormalig vicevoorzitter van Pfizer, Dr. Mike Yeadon, noemt Ivermectine "het meest gewelddadige anti-vruchtbaarheidsmedicijn dat ik ooit ben tegengekomen" in een fragment dat veel online circuleert.

De aanvallen op Ivermectine zijn weer in volle gang.

In juli kreeg een Canadese arts een boete van $ 40.000 omdat hij in 2021 Ivermectine voorschreef voor COVID.

In augustus werden de certificaten voor Interne Geneeskunde van Dr. Pierre Kory en Dr. Paul Marik ingetrokken vanwege hun "promotie van Ivermectine". Dat is geen toeval. En de timing ook niet.

En nu komt een beroemde vrijheidsstrijder, Dr. Mike Yeadon, met een schokkende aanval op Ivermectine.

Ik heb 16 vruchtbaarheidsstudies met IVERMECTIN beoordeeld:

Er kunnen vruchtbaarheidsproblemen optreden bij muizen en ratten. Dit is al jaren bekend.

Gemengde studies naar vruchtbaarheid bij konijnen. Niet doorslaggevend.

Geen vruchtbaarheidsproblemen bij rammen, vaarzen, stieren, paarden en mensen.

Verbeterde vruchtbaarheid bij vaarzen, stieren en paarden.

Snelle blik:

2011 El-Dein et al - VRIESBAARHEID, DNA-INTEGRITEIT EN BEVRUCHTINGSVERMOGEN VAN SPERMA VAN FRIESISCHE STIEREN BEHANDELD MET ANTI-HELMINTHISCHE MEDICIJNEN

"Concluderend kan gesteld worden dat de behandeling van Friese stieren met Ivermectine als anti-helminthicum in een dosering van 200 µg/kg levend lichaamsgewicht de post-dooi-motiliteit en de invriesbaarheid van spermatozoa verbeterde, het percentage spermatozoa met intact acrosoom, en de DNA-integriteit en daaropvolgende bevruchtingsefficiëntie van stierenspermatozoa behield in vergelijking met controlestieren."

2016 Ghada et al - EFFECT VAN ONTWIKKELINGSMIDDELEN OP BIOCHEMISCHE EIGENSCHAPPEN VAN BEVROREN SPERMA VAN FRIEZE BUIEN

"De stieren die met ivermectine werden behandeld, vertoonden een significante toename in het sperma-ejaculaatvolume, de concentratie van spermacellen, de totale spermaproductie in ejaculaat en de totale eiwitten in het spermaplasma."

"Concluderend: behandeling met ivermectine verbeterde de kwaliteit van het sperma door het verhogen van het spermavolume en de concentratie"

2001 Janett et al - Invloed van Eqvalan ® (ivermectine) op de kwaliteit en invriesbaarheid van hengstensperma

"Onze resultaten tonen aan dat een enkele orale toediening van Ivermectine de kwaliteit en invriesbaarheid van hengstensperma in het niet-fokseizoen niet negatief beïnvloedde. Het lijkt er eerder op dat Ivermectine een gunstig effect heeft op de vruchtbaarheid van hengsten, aangezien de meeste onderzochte spermaparameters significant verbeterden bij behandelde dieren vergeleken met de controlegroep."

1986 Schroder et al - Effect van Ivermectine op het reproductiepotentieel van fokrammen

"Het sperma van de twee groepen was vergelijkbaar vóór de eerste en na de laatste behandeling."

"Er werd geconcludeerd dat herhaalde behandeling met ivermectine in de aanbevolen dosering van 200 ug/kg het voortplantingspotentieel van rammen niet zal aantasten"

2020 Samuel et al - Effect van ivermectine (Mectizan) op sperma- en testiculaire kenmerken bij Yankasa-rammen Effect van ivermectine (Mectizan) op sperma- en testiculaire kenmerken bij Yankasa-rammen

"Er werd geconcludeerd dat herhaald gebruik van Ivermectine in de aanbevolen dosering van 200 mg/kg de spermaparameters en de eigenschappen van de testikels niet veranderde en mogelijk ook de voortplanting bij Yankasa-rammen niet aantastte."

Mijn antwoord aan Dr. Mike Yeadon zou zijn:

“NEE, Ivermectine is geen krachtig anti-vruchtbaarheidsmedicijn”.

De door vakgenoten beoordeelde literatuur ondersteunt een dergelijke bewering niet en er is ook geen bewijs uit de echte wereld hiervoor, aangezien Ivermectine al 4 decennia wordt gebruikt in Afrika, India, Mexico, enz. (no vruchtbaarheidsproblemen gemeld)

Dr. Yeadons logica over “depopulatie” valt ook uit elkaar. Jonge mensen in de vruchtbare leeftijd nemen geen Ivermectine.

Ik zou willen beweren dat de “oorlog tegen ivermectine” van Big Pharma een van de duurste blunders in de hele geschiedenis van de farmaceutische industrie is geweest, in plaats van een slim 5D-schaakspel om de ongevaccineerden in de val te lokken.

Waarom staat Ivermectine nu onder vuur?

Miljoenen mensen leren nu over de KANKERbestrijdende werking van Ivermectine. Ivermectine vormt een existentiële bedreiging voor de kankermedicijnenindustrie van meer dan 100 miljard dollar, die er alles aan doet om de mislukte mRNA-vaccintechnologie te implementeren om zo te profiteren van de miljoenen mensen die lijden aan kanker, met name aan door Pfizer en Moderna veroorzaakte mRNA-turbokanker.

Ivermectine blijft ook een existentiële bedreiging voor de uitrol van nieuwe toxische mRNA-vaccins voor ziekte X, of die ziekte X nu influenza H5N1, apenpokken of iets anders is. Ze zullen ons opsluiten en ons vertellen dat de nieuwe mRNA-vaccins de "enige uitweg uit deze pandemie" zijn.

Het is verbazingwekkend hoeveel hysterie één clip van 5 minuten kan opwekken.

Er zit ook een les in.

Deze keer krijgen we te maken met een hoop onverwachte dingen.

Meer details in het artikel, inclusief links naar alle 16 vruchtbaarheidsonderzoeken met ivermectine...

Artikellink in foto om shadowban te voorkomen, typ gewoon de URL in de eerste foto bovenaan opnieuw in uw browser om toegang te krijgen
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan