edwin
Well-known member
Geldt dat trouwens ook voor fenbendazole? Ik heb mijn ouders zojuist aan de Panacur gezet namelijk.
Hebben je ouders een staart en vier poten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geldt dat trouwens ook voor fenbendazole? Ik heb mijn ouders zojuist aan de Panacur gezet namelijk.
Ja dat sws haha. Ik zelf heb bij die eerste kuurtjes erop zitten kauwen alsof het snoepjes zijn met een glas water, zo ineens doorslikken lukt mij nietDat weet ik niet.. direct in de bek staat er.
Mijn moeder heeft soms een staart! Alleen die hang aan haar hoofd... en mijn vader heeft een grote neusHebben je ouders een staart en vier poten?
Ik ga morgen beginnen met 2x5 mg na het ontbijt ben benieuwdVolgens mij slik ik al 3 weken ivermectine. Na het ontbijt 3x5 mg.
Mijn zicht is ietsje verbeterd. Ik dacht vandaag even dat ik mijn lenzen nog in had! Ik hoop dat dit doorzet
Kak, ik moet t op halen bij postkantoor, was werken maar eindelijkNou het lijkt wel grote ivermectine leverdag, bij mij ook!!!!
De rechter gaat nooit in het voordeel van medicatie een uitspraak doen?Rechtbank Utrecht besluit 18 Augustus over doorgang getuigenverhoor inzake het NHG advies mbt Ivermectine - Zelfzorg Covid19
Het NHG heeft, na maanden tijdrekken sinds het indienen van het verzoek in Februari 2021, via haar advocaten een verweerschrift ingediend bij de rechtbank Utrecht. Dit verweerschrift en de twee daarop gebaseerde pleitnota’s van de ANBB en het NHG zijn vandaag 21 Juli mondeling behandeld door de...zelfzorgcovid19.nl
Die van mij was ook van Daisy, ze weet wel heel vlot te leveren!!De bestelling die ik gister binnenkreeg was van Daisy! Ik ga meteen opnieuw bestellen bij haar!
Ik heb ook gister van daisy ontvangen. Bij t traceerinfo geen problemen met terugsturen oid.. topper!Die van mij was ook van Daisy, ze weet wel heel vlot te leveren!!
Bij kinderen < 6 jaar de tabletten verpulveren.
Lactatie
Overgang in de moedermelk: Ja, minder dan 2% wordt uitgescheiden in de moedermelk.
Farmacologisch effect: De ervaring met dit middel tijdens lactatie is zeer beperkt, maar na een eenmalige dosis zijn nadelige effecten voor de zuigeling niet waarschijnlijk.
Advies: Kan waarschijnlijk veilig gebruikt worden.
Alleen is “eenmalig” niet van toepassingEn hier is dan het antwoord op de vraag of Ivermectine ook aan kinderen kan worden toegediend en of het schadelijk is voor zuigelingen:
ivermectine (oraal)
www.farmacotherapeutischkompas.nl
Mike
Nou dat treft want daar heb ik nog 6 doosjes van. Doe ik wel gewoon de mebendazol kuren en geen ivermectine (was toch terug gestuurd, moest misschien zo zijn).Volgens het Lareb is het meest veilige middel mebendazol:
Mike
Is dit m??26 mei schreef Medusa bovenstaande over dosering.
Het YT-filmpje is foetsie
Heb je de prijzen gezien in de linkEn hier is dan het antwoord op de vraag of Ivermectine ook aan kinderen kan worden toegediend en of het schadelijk is voor zuigelingen:
ivermectine (oraal)
www.farmacotherapeutischkompas.nl
Mike
Waarom denk je dat de zorg onbetaalbaar is in Nederland, ergens wordt de prijs vermenigvuldigd met factor 100 of meerHeb je de prijzen gezien in de link Bekijk bijlage 1516
Ja precies. Chemokuren van 150.000 en meer euro en kosten in een "bananenrepubliek" 70 euro.Waarom denk je dat de zorg onbetaalbaar is in Nederland, ergens wordt de prijs vermenigvuldigd met factor 100 of meer