Ivermectine

Ik zie dat ik nog thee heb met het woord Kinine erop. Verpakking is weg.
Kinine werd gebruikt tegen malaria. In mijn geval zoek ik middelen / theeen die de stoelgang in gang zetten of guntig werken op de darmen.
Maar ik moet wel zeker weten dat - als er eventueel bijwerkingen zijn - ik niet van de regen in de drup val. Ik stop echt niet zomaar alles in mijn mond.
Denk dat Ivermectine een goede vervanger is.
Heb je nu ook Malleria ? 😲

Think of it as your body's controlled explosion system.
Cells detect threats via inflammasomes, activate caspase-1, and trigger Gasdermin D, causing them to swell and explode.
This inflammatory death releases signals alerting the immune system, potentially key in fighting cancer and infection.

Maw als ik dat goed begrijp is het goed dat de bloedwaardes bij mijn vader inflammatie aanduiden zodat de IVM er naar toe kan gaan ?

Think of it as your body's controlled explosion system.
Cells detect threats via inflammasomes, activate caspase-1, and trigger Gasdermin D, causing them to swell and explode.
This inflammatory death releases signals alerting the immune system, potentially key in fighting cancer and infection.

Maw als ik dat goed begrijp is het goed dat de bloedwaardes bij mijn vader inflammatie aanduiden zodat de IVM er naar toe kan gaan ?
Yep.

Mike

Ik wil dat steeds nog eens lezen - mooi overzicht.

Mee eens, gif of geen gif, als ik me beroerd voel en weet dat ivm helpt dan neem ik dat om te kunnen functioneren.

Hier zag ik toevallig een tweet voorbij komen die verder in gaat op de detox theorie.

The 'immune system' is just the hepatic system and related organs. You're never immune to anything, so it's already a false name. You can turn off the detox system and never get sick. Doesn't mean that's a good thing. Most of the time, unless you've eaten extremely cleanly with low toxins (not likely, given the consensus of nutrition) and high fiber for years, not getting sick is going to be because the detox system is off. When you turn it back on, you tend to get worse before you get better, but most people opt to medicate the system back off to keep from feeling symptoms. Ideally, you'd keep it on for long enough that you don't get sick because you've run out of things to detox.

bovenstaande tweet komt dan wel een beetje overeen met wat jij beschrijft in je situatie. Je nam IVM en zette hiermee de detox door maar de storage van alle toxins ging gewoon door en uiteindelijk werd dit te veel en moest je lichaam er toch vanaf.

heb jij geen bijwerkingen van ivm, Miggie

Dit is wat ik heb opgeslagen:

Als profylaxe (preventie):

0,2 MG per kilo per dosis (bij of na vette maaltijd).

Vandaag een dosis, dan na 48 uur en vervolgens 1 keer per week of 1 keer per 2 weken.

(200 mcg per kilo. Komt neer op 1 tablet van 5 mg per 25 kilo lichaamsgewicht)

Voor grote schoonmaak:

Een tablet per 16.5kg gewicht op nuchtere maag.

(Bij 75 kilo is dit 4,5 tablet op nuchtere maag).

Advies is om hierna 1 of 2 dagen Norit (2x3 tabletten) te nemen om de S-eiwitten af te voeren.

Bij ziekte:

0,2 tot 0,4 MG per kilo per dosis bij of na maaltijd. Dit 5 dagen lang tot genezing.

(Bij iemand van 75 kg is dit 3 tot 6 tabletten per keer).

NB: Liever beetje overdoseren dan te weinig.

Ivermectine nemen in combi met zink (zie 2e bericht van deze pagina).
Nac neem ik zelf de 600 dosering en dan tussen de maaltijden door.
Ik heb deze post even terug opgezocht, en ik zit mij af te vragen of we destijds niet te laag zaten qua dosering? Volgens deze onderstaande tweet is zelfs de low dose hoger dan de 0,2 mg per kilo die wij destijds hanteerden, of zie ik iets verkeerds?

Ik heb deze post even terug opgezocht, en ik zit mij af te vragen of we destijds niet te laag zaten qua dosering? Volgens deze onderstaande tweet is zelfs de low dose hoger dan de 0,2 mg per kilo die wij destijds hanteerden, of zie ik iets verkeerds?

Het ding is, dat waren wss allemaal ONgevaccineerden.

De dosis voor kanker is anders dan waar wij ivm destijds voor gebruikten: het opruimen van spike eiwitten en/of grote inwendige schoonmaak en/of profylaxe.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan