Ivermectine

Ik zie dat ik nog thee heb met het woord Kinine erop. Verpakking is weg.
Kinine werd gebruikt tegen malaria. In mijn geval zoek ik middelen / theeen die de stoelgang in gang zetten of guntig werken op de darmen.
Maar ik moet wel zeker weten dat - als er eventueel bijwerkingen zijn - ik niet van de regen in de drup val. Ik stop echt niet zomaar alles in mijn mond.
Denk dat Ivermectine een goede vervanger is.
Heb je nu ook Malleria ? 😲

Think of it as your body's controlled explosion system.
Cells detect threats via inflammasomes, activate caspase-1, and trigger Gasdermin D, causing them to swell and explode.
This inflammatory death releases signals alerting the immune system, potentially key in fighting cancer and infection.

Maw als ik dat goed begrijp is het goed dat de bloedwaardes bij mijn vader inflammatie aanduiden zodat de IVM er naar toe kan gaan ?

Think of it as your body's controlled explosion system.
Cells detect threats via inflammasomes, activate caspase-1, and trigger Gasdermin D, causing them to swell and explode.
This inflammatory death releases signals alerting the immune system, potentially key in fighting cancer and infection.

Maw als ik dat goed begrijp is het goed dat de bloedwaardes bij mijn vader inflammatie aanduiden zodat de IVM er naar toe kan gaan ?
Yep.

Mike

Ik wil dat steeds nog eens lezen - mooi overzicht.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan