Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
How the study uses the data?
The study uses data from the FDA. It is based on ivermectin (the active ingredients of Ivermectin) and Ivermectin (the brand name). Other drugs that have the same active ingredients (e.g. generic drugs) are not considered. Dosage of drugs is not considered in the study.
Hoeveel van deze bedrijven vertrouwen we (zie link 'about')? Lancet staat er ook bij (was toch van de valse c19 onderzoeken die ze moesten retificeren? Yahoo ... ook zo'n betrouwbare organisatie. En de Washington ComPost werken ze ook mee samen.Dit onderwerp kwam ik meerdere keren tegen. Naar mijn idee klopt dit niet, of lees ik verkeerd, want het is toch een zeer veilig GENEESMIDDEL ? In Afrika word het geslikt als snoep heb ik gelezen
Hier zeggen ze dat iedereen die ivm gebruikt z'n nieren verknald, dus in tropisch Afrika leeft niemand meer ze krijgen daar gratis ivm naast hcqIn het engels word meer over voor/nadelen van Iver gesproken/nog niet verwijderd.
Dit onderwerp kwam ik meerdere keren tegen. Naar mijn idee klopt dit niet, of lees ik verkeerd, want het is toch een zeer veilig GENEESMIDDEL ? In Afrika word het geslikt als snoep heb ik gelezen
Geslacht van mensen met acuut nierfalen bij het gebruik van Ivermectine *:
- vrouw: 35,71 %
- man: 64,29 %
Ivermectin and Acute kidney failure, a phase IV clinical study of FDA data - eHealthMe
Acute kidney failure is found among people who take Ivermectin, especially for people who are male, 60+ old, have been taking the drug for < 1 monthwww.ehealthme.com
( Ik krijg het hier niet vertaald geplaatst, excuses)
Ik krijg hier straks weer op mijn donder, maar gooi het er toch in.Hier zeggen ze dat iedereen die ivm gebruikt z'n nieren verknald, dus in tropisch Afrika leeft niemand meer ze krijgen daar gratis ivm naast hcq
Waarom zou je op je donder krijgen, je reactie is dat niet waard, ga maar weer lekker in je mandjeIk krijg hier straks weer op mijn donder, maar gooi het er toch in.
Dat mensen iets gratis krijgen wil nog niet zeggen dat het goed is voor ze. Er zijn ook zeer grif allerlei vaccinaties uitgedeeld o.a. in Zuid Afrika en daarvan weten we nu dat het geen gezond cadeautje was.
Onze eigen Nederlanders krijgen gratis tests en gratis prikken, en ook daarvan vermoeden we dat het slecht nieuws is.
[/advocaatvandeduivel]
Ja, je krijgt nu 'op je donder', maar ik heb geleerd door het stappenwerk van de AA om niet als een stoomwals over mensen heen te denderen en ze in hun waarde te laten. Ik kreeg deze vraag al eerder: waarom heeft de WHO medicijnen als IVM en HCQ als 'essentieel' bestempeld gedurende de laatste 30 jaar en gratis verstrekt in tropische ontwikkelingslanden? Dat zal toch niet zijn omdat de WHO zo begaan is met de gezondheid van deze mensen, of wel? Op zich een legitieme vraag, maar bedenk dat de huidige agenda anders is dan die van het (recente) verleden. Men kon zich geen massale doden en ziektegevallen permitteren in ontwikkelingslanden door malaria, want dan zijn er niet genoeg gezonde krachten om te werken in hun goud- en diamantmijnen. Er moeten natuurlijk wel genoeg grondstoffen gedolven kunnen worden voor het rijke westen, vergeet dat niet! De zelfverklaarde 'elite' zit nu in een eindspel van wereldwijde depopulatie en ze houden met de goedkeuring van het Pfizer-'vaccin' niet langer meer de schijn op. Je vergelijkt dus appels met peren.Ik krijg hier straks weer op mijn donder, maar gooi het er toch in.
Dat mensen iets gratis krijgen wil nog niet zeggen dat het goed is voor ze. Er zijn ook zeer grif allerlei vaccinaties uitgedeeld o.a. in Zuid Afrika en daarvan weten we nu dat het geen gezond cadeautje was.
Onze eigen Nederlanders krijgen gratis tests en gratis prikken, en ook daarvan vermoeden we dat het slecht nieuws is.
[/advocaatvandeduivel]
In het engels word meer over voor/nadelen van Iver gesproken/nog niet verwijderd.
Dit onderwerp kwam ik meerdere keren tegen. Naar mijn idee klopt dit niet, of lees ik verkeerd, want het is toch een zeer veilig GENEESMIDDEL ? In Afrika word het geslikt als snoep heb ik gelezen
Geslacht van mensen met acuut nierfalen bij het gebruik van Ivermectine *:
- vrouw: 35,71 %
- man: 64,29 %
Ivermectin and Acute kidney failure, a phase IV clinical study of FDA data - eHealthMe
Acute kidney failure is found among people who take Ivermectin, especially for people who are male, 60+ old, have been taking the drug for < 1 monthwww.ehealthme.com
( Ik krijg het hier niet vertaald geplaatst, excuses)
En er moeten er minimaal 75 miljoen overblijven om te verdelen over Europa. Nog enkele tientallen miljoenen voor Amerikaanse border. Wasgetekend Babylon a.k.a. Europese CommissieOp zich een legitieme vraag, maar bedenk dat de huidige agenda anders is dan die van het (recente) verleden. Men kon zich geen massale doden en ziektegevallen permitteren in ontwikkelingslanden door malaria, want dan zijn er niet genoeg gezonde krachten om te werken in hun goud- en diamantmijnen. Er moeten natuurlijk wel genoeg grondstoffen gedolven kunnen worden voor het rijke westen, vergeet dat niet! De zelfverklaarde 'elite' zit nu in een eindspel van wereldwijde depopulatie en ze houden met de goedkeuring van het Pfizer-'vaccin' niet langer meer de schijn op. Je vergelijkt dus appels met peren.
Mike
Met een totale genocide vernietig 'je' ook (intellectuele en fysieke) waarde, dus heb 'je' 'jezelf' er ook mee. 'Je' kunt immers geen heerser zijn zonder onderdanen. 'Het' moet (en zal) m.i. dus geleidelijk gaan. Zo ook ZE KREEEET REEESET. Bumpy ride, maar totale abrupte crash is onwenselijk voor 'hen'.En er moeten er minimaal 75 miljoen overblijven om te verdelen over Europa. Nog enkele tientallen miljoenen voor Amerikaanse border. Wasgetekend Babylon a.k.a. Europese Commissie
Bekijk bijlage 2792
Eens.Daarvoor is het te laat, Julian. Zo dachten [ZE] eerst, nu is het de parasiet die de volledige gastheer vernietigt om uiteindelijk zelf ook het loodje te leggen. These people are sick. And evil. Wat we nu zien is de totale waanzin en zelfvernietiging van het ego. Kijk maar naar de 'true believers' om je heen, zij zijn de weerspiegeling van deze pathocratie (= de ziekte regeert).
Mike