K
Kattekop
Guest
-somsJe hebt gelijk soms moet je Selenium en jodium aanvullen ik zou er trouwens zink ook bijnemen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
-somsJe hebt gelijk soms moet je Selenium en jodium aanvullen ik zou er trouwens zink ook bijnemen.
Of je duiven jodium verhogen misschien kan je dan vliegenBedankt! Maar hopen dat ook die manier niet door corruptie 'lege paranoten' geleverd worden.
Door alle IVM-lichtflitsen mij en een vraagsteller door elkaar gehusseld?
Als ik flitsen ga zien ben ik voorbereid met ... en heb mijn kenteken afgeplakt.
Van de jodium (dierenwinkel voor duiven ... ja weer dierenspul) worden mijn vacht al heel mooi. Als ik begin te koeren moet ik de dosis naar beneden bijstellen.
Zink in pil met methionine en koper.
Via Roli besteld?Waaaaaaaaaaaaaaaaaaar blijft mijn Iver naar Goulashland Roli? ...
Al 20 dagen (en 2x bericht via Alie berichtendienst) en nog sjina niet uit.
Straks maar weer even 10x proberen in te loggen bij Tante Alie of er al iets gebeurd.
Kan translate beide talen niet aan? Zou zomaar kunnen ....
Voor de ene moet je tekenaar zijn, voor de andere moet je Finns-Ugrisch kunnen.
Dus als paardenmiddel door Googelaar met paardenl*l wordt vertaald ... sta ik er in SCS (Soc. Credit Sys.) niet goed op. Of juist wel .. satanische praktijken.
Naar het land van de frietjes en het zware bier heeft et ook meer dan 6 weken geduurd. Moest een aantal keer opnieuw verzonden worden.Via Roli besteld?
Mike
N-acetyl-L-cysteïne (NAC) is de geacetyleerde vorm van L-cysteïne, een zwavelhoudend aminozuur dat het lichaam zelf kan maken uit het aminozuur L-methionine
Het semi-essentiële aminozuur cysteïne is aanwezig in eiwitrijke voedingsmiddelen, waaronder zuivel, vlees en gevogelte. NAC komt niet in voeding voor en is alleen beschikbaar in supplementvorm
En gelijk mijn potjes zelf overvliegen uit Sjinaman-land.Of je duiven jodium verhogen misschien kan je dan vliegen
Kom erop terug. Kan weer eens niet inloggen bij tante Alie.Via Roli besteld?
Mike
Logisch toch tante Ali denkt goulash je neemt maar Peking QuackKom erop terug. Kan weer eens niet inloggen bij tante Alie.
Terug sturen? En ff contact opnemen dat er iets is misgegaan onderweg met de AVM misschien gemuteerd tot ivmIk had bij Roli 10 potjes AVM besteld... Maar ik kreeg zojuist een pakje met 10 potjes IVM... Wat nu?
Gewoon houden en opnieuw bestellen lijkt me, die IVM raak je nog wel kwijt gok IkIk had bij Roli 10 potjes AVM besteld... Maar ik kreeg zojuist een pakje met 10 potjes IVM... Wat nu?
ik heb ook laatste keer AVM besteld, ben ook benieuwd wat er komt.Ik had bij Roli 10 potjes AVM besteld... Maar ik kreeg zojuist een pakje met 10 potjes IVM... Wat nu?
past iemand wel eens een kortingsbon toe en hoe dan?Daisy Ivermectine:
US $74.20 31% Off | avermecti ne 5mg 100 tablets 10box
61.33US $ 31% OFF|avermecti ne 5mg 100 tablets 10box|Slimming Product| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
US $9.99 41% Off | 5mg Bactericidal Tablets For Oral Deworming Mites, Nematodes And Parasites X100 Tablets
6.49US $ 41% OFF|5mg Bactericidal Tablets For Oral Deworming Mites, Nematodes And Parasites X100 Tablets|Slimming Product| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Ruilen bijvoorbeeld ? Ik heb genoeg AVMIk had bij Roli 10 potjes AVM besteld... Maar ik kreeg zojuist een pakje met 10 potjes IVM... Wat nu?
Goed idee! Want IVM heb ik weer genoeg van!Ruilen bijvoorbeeld ? Ik heb genoeg AVM
Wappiebay is geboren speciaal voor het onderling ruilen van overtollige dieren geneesmiddelen ter bevordering van een covid vrij levenGoed idee! Want IVM heb ik weer genoeg van!