Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi, ik kan dit document niet openen dus helaas niet lezen . gr AssieBijgevoegd een document waarin de vooraanstaande arts Peter McCullough niet alleen de standaarddosis van IVM van 2 mg per 10 kg noemt, maar ook een HOGERE dosering van 4-6 mg per 10 kg:
Ik zou willen aanbevelen om dit niet aan te houden als profylaxis maar alleen zodra er sprake is van (ernstige) klachten, met name in de longen en luchtwegen. Deze dubbele dosis (of zelfs nog hoger) kan ook worden ingezet bij vaccinatieslachtoffers. Ik zie dit dus als een dosering die past bij de BEHANDELING van klachten. Experimenteren met deze dosering als profylaxis is geheel op eigen risico!
Mike
Wie heeft mijn woord wapotheek gepikt?
Even een update:Ben "voor nood" gisteren ook weer begonnen met Ivermectine, had eerst twee weken de NAC willen gebruiken maar dat liep anders.
De reden is dat ik sinds afgelopen dinsdag één of ander allergische reactie heb opgelopen aan mijn beide onderbenen, zeg maar de voeten en enkels.
Heb tijdens een korte break van het fietsen in het gras gestaan op slippers en op de een of andere manier ben ik of ergens door gestoken of heb in planten gestaan die mijn huid totaal niet kunnen waarderen.
Het gevolg is dat ik nu vrij grote jeukende bulten heb en mijn enkels zijn gezwollen en rood..
Koud nat washandje erop, verkoelende & verzachtende creme erop en gaan met die banaan, gaat wel over dacht ik.
Gisteren zwol mijn linkerenkel ook op en zag het er naar uit dat het ging ontsteken allemaal.
Om te voorkomen dat het nog erger gaat worden en ik naar de huisarts moet ga ik eerst de Ivermectine proberen.
Heb gelijk 3 tabletten genomen ipv 1 waar ik weer mee wilde starten.
Ben heel benieuwd wat het hiervoor gaat doen.
Maak onderdeel uit van de revolutie.De banner verwijst naar de speciale Fatsforum Store van Roli, naar deze link:
10.99US $ |1 20bottles 5mg 100tablets|Vibrators| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
Mike
Ha Roli! Zojuist een bestelling geplaatst:Bekijk bijlage 2996
Thanks!
Het lukt niet meer om te bestellen via deze link, als je koop nu of voeg aan winkelwagen toe aanklikt gebeurt er niks.....Maak onderdeel uit van de revolutie.
Je moet eerst KLEUR kiezen en dan de GROOTTE als je op de bestelpagina zit. Daarna kan je toevoegen aan je winkelmandje of meteen afrekenen. Succes.Het lukt niet meer om te bestellen via deze link, als je koop nu of voeg aan winkelwagen toe aanklikt gebeurt er niks.....
thanksEr lijkt iets te zijn met leveringen AVM naar Portugal. Eerste zending is geannuleerd en netjes terugbetaald nadat ie drie keer aangeboden was. Nu zie ik dat mijn nieuwe zending weer retour lijkt te gaan . Iemand anders zelfde ervaring met AVM (maar dan richting NL)? Hoor graag.
Mijn bestellingen IVM komen prima en op tijd aan, dus best apart die AVM blokkade.
Sandra