Melkmeisje
Well-known member
AVM wel besteld maar nog steeds niet binnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is ook mijn ervaring AVM werkt wellicht sneller maar de bezorging is tragerAVM wel besteld maar nog steeds niet binnen.
Gebruik je toevallig ook NAC?Wow vandaag dag 2 AVM. 3 pillen, 68 kilo
Ben echt een beetje vaag. Snap nu de flitsen waar mensen t over hebben. En het idee dat je vanuit de felle zon naar binnen gaat, dat t dan donker is. Heftige gewaarwording. Zicht is heel scherp ofzo. Voelt alsof ik echt iets heb ‘gebruikt’ voel me vrij onrustig en niet comfortabel. Hoofdpijn en druk op m’n ogen.... Dit is voor mij andere koek dan IVM
Wel op een lege maag en ook pas na 1300 mijn eerste maaltijd. Morgen maar een pilletje minder
Verder nergens last van hoor
Ik vermoed al een tijdje dat IVM je uitput. Bijnieren vooral.Ben zo moe dat het lijkt alsof ik een week heb staan feesten zonder slaap te hebben gehad.
daar merk ik niks van, ik zou het dan wat rustiger aan doen en minderen en minder haast hebben.Ik vermoed al een tijdje dat IVM je uitput. Bijnieren vooral.
Die zijn sowieso al een flinke tijd uitgeput..Heb drie jaar nogal slecht geslapen (zal je het hele verhaal besparen) dus mijn lichaam heeft sowieso een tijdje op roofbouw door moeten gaan.Ik vermoed al een tijdje dat IVM je uitput. Bijnieren vooral.
Een melkmeisje zal dan ook goed doorvoed zijndaar merk ik niks van, ik zou het dan wat rustiger aan doen en minderen en minder haast hebben.
hahaha dat kan je wel zeggen jaEen melkmeisje zal dan ook goed doorvoed zijn
Alleen de tijd zal het leren. Bedenk dat we nu in een EXPERIMENTELE fase zitten, die SA (self-amplifying) wordt genoemd. Noch wij, noch [ZIJ] weten of het lichaam daadwerkelijk zal worden aangezet tot de productie van s-eiwitten. Wat men beoogt is niet noodzakelijk wat men ook bereikt, geef [ZE} nooit meer macht dan [ZE] werkelijk hebben!IVM/AVM of andere anthelmintica ruimen lichaamsvreemde lees gemanipuleerde eiwitten op. (Wuhan)
De spuit brengt een gen manipulatie aan waardoor de cel triljoenen spike-eiwitten aanmaakt die de vaten verstoppen. Nu snap ik de logica dat anthelmintica de lichaamsvreemde gemanipuleerde S-eiwitten opruimt maar kunnen ze ook de door het lichaam gereproduceerde s-eiwitten verwijderen.
Zeker iets om in de gaten te houden. Waarom denk je specifiek de bijnieren?Ik vermoed al een tijdje dat IVM je uitput. Bijnieren vooral.
In de herhaling: denk erom je goed te voeden [psychisch en lichamelijk].
Gebaseerd op waarneming van symptomen.Zeker iets om in de gaten te houden. Waarom denk je specifiek de bijnieren?
Ik dacht dat ze mRNA gebruiken en geen saRNA? Of wordt misschien de term mRNA gebruikt als overkoepelende term voor al deze technieken om het eenvoudig te houden? Net als 'vaccin', wat wel zo lekker bekt in de volksmond...Alleen de tijd zal het leren. Bedenk dat we nu in een EXPERIMENTELE fase zitten, die SA (self-amplifying) wordt genoemd. Noch wij, noch [ZIJ] weten of het lichaam daadwerkelijk zal worden aangezet tot de productie van s-eiwitten. Wat men beoogt is niet noodzakelijk wat men ook bereikt, geef [ZE} nooit meer macht dan [ZE] werkelijk hebben!
Mike
Ik zie een heel ander bedrag staan hoor, €4,27. Heb je je bril wel op Johnny?US $4.91 42% Off | ivermectine,5mg 100tablets Oral Anthelmintic Mites Parasites Mite Nematode Endoparasites x100tablets
4.05US $ 42% OFF|ivermectine,5mg 100tablets Oral Anthelmintic Mites Parasites Mite Nematode Endoparasites x100tablets| | - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
....wat is er met de shipping costs gebeurt??? € 39,25 !!!
Ik heb haar inmiddels al een paar keer op de prijzen gewezen. Ze heeft het nu na mijn commentaar teruggezet.Dat geldt voor 1 potje. Kies maar eens 10 potjes, dan zie je waar Johnny het over heeft. Dit is een typische AE-truc, ze geven 'korting' maar gooien dan doodleuk de verzendkosten omhoog. Daisy begint zich als een echte inhalige vrouw te gedragen!
Mike