Kevin, ik vind het wel een goed punt dat je naar voren brengt. Ik merk dat ik het niet goed genoeg heb uitgelegd, ook afgelopen zaterdag niet. Komt-ie alsnog:
Zaterdag zei ik dat Jensen, Baudet en mogelijk ook Engel onderdeel uitmaken van de Nederlandse tak van de Q-operatie. Binc schrijft dat Jensen altijd al een vreemde eend in medialand was met zijn denkbeelden. Als mijn theorie klopt heeft het Q-team hem dus al heel lang op de korrel. Maar let op: dit wil niet zeggen dat hij van alles op de hoogte is! In een goede militaire operatie houd je mensen op een 'need to know'-basis.
Alles draait bij de patriots om geleidelijke bewustzijnsverschuivingen. Jensen vertegenwoordigt het bewustzijnsniveau van een Nederlander die al een stuk verder is, maar tegelijkertijd nog lang niet zit op het niveau waar wij bijv. hier op zitten. Wij weten en voelen dat Jensen meer weet dan hij kwijt kan in zijn show, maar tegelijkertijd weten en voelen wij dat er nog heel veel is wat hij nog niet weet. Waarom zouden de patriots hem wijzer maken dan hij nu is? Het zou de natuurlijke flow van Robert Jensen verstoren. Eens in de zoveel tijd wordt hij aangestuurd via Pete Hoekstra. Bedenk dat een mediapersoonlijkheid ook een ego heeft (dat moet ook, anders heb je geen charisma), dus het is voor hem al heel speciaal dat hij deze zeldzame eer heeft. Pete brengt hem wellicht op de hoogte van iets wat hij tezijnertijd naar buiten mag brengen, dus Robert voelt zich de koning te rijk. Het kan ook zijn dat Hoekstra hem juist bewust disinfo voert, omdat de tijd juist nog niet rijp is voor bepaalde info om naar buiten te komen. Dit is en blijft een zeer strategische, exact gedetailleerde en getimede operatie.
Wellicht doen de patriots dit in alle landen zo. Richard Grenell, een absolute vertrouweling van Trump, was tot voor kort bijv. de Amerikaanse ambassadeur in Duitsland (ook tijdens de Defender Europe 2020 oefening!). Het lijkt er op dat de regering Trump via hun ambassadeurs in diverse landen wereldwijd de Q-operatie aansturen. Zo onderhoudt Thierry Baudet ook uitstekende contacten met Pete Hoekstra en Derk Jan Eppink had al goede connecties met conservatieven in Amerika. Wat wordt hen verteld? Info of disinfo, of allebei? Ook zij worden op een 'need to know'-basis gehouden om hun eigen bewustzijnsniveau niet te verstoren en hen tegelijkertijd op een hoger plan te zetten dan de doorsnee Nederlandse kiezer, incl. de FvD-kiezer zelf. Is Thierry verteld dat hij aan het begin van de 'coronacrisis' zijn kiezers moest teleurstellen om hen te leren dat je uiteindelijk aan politici niets hebt in het huidige politieke stelsel en dat We The People moeten leren dat we het zelf zullen moeten doen? Is Baudet in het vooruitzicht gesteld dat het uiteindelijk allemaal goed gaat komen, als hij op deze wijze het spelletje maar even meespeelde?
Dat brengt mij bij Viruswaanzin. Voor zover mij bekend heeft Willem Engel geen banden met Pete Hoekstra en de Trump-regering. Maar wat weten we eigenlijk van de Hagenees Mordechai Krispijn? Is Morri het brein en Willem het gezicht van deze organisatie? Het kan toch haast geen toeval zijn dat wat Willem, Morri en Jeroen in korte tijd neerzetten in NL zo gefocust is op grondrechten en mensenrechten? Het grote probleem in het bewustzijn van Nederlanders is altijd de totale onwetendheid over hun eigen grondwet geweest. In recordtempo worden we door deze drie heren ineens bijgespijkerd over wat onze grondrechten en mensenrechten nu werkelijk inhouden, hoe belangrijk deze zijn en waarom we ze moeten bewaken. De demonstraties die verboden worden, het buitenproportionele machtsvertoon van de staat en de schitterende rechtszaken, waarmee ze het rechtssysteem zelf terecht laten staan, het is allemaal nodig om Nederlanders in rap tempo wakker te laten worden. Dit is allemaal zo Amerikaans en on-Nederlands dat ik me afvraag of de hand van Trump en de white hats hier ook niet op de een of andere manier achter zit.
Wie is de Amerikaanse ambassadeur in Zuid-Afrika? Ene Lana Marks, sinds 28 januari dit jaar, een in Zuid-Afrika geboren modeontwerpster die nu voor Trump werkt. Wat is haar rol geweest in de beinvloeding van de organisatie die de Zuid-Afrikaanse staat voor het gerecht daagde in een soortgelijke zaak als Viruswaanzin nu heeft aangespannen tegen de Nederlandse staat. In elk land waar je nu en in de toekomst ineens rechtspraak gaat zien die wel opkomt voor de grondrechten van burgers moet je je afvragen wie de Amerikaanse ambassadeur is van dat land en welke rol hij/zij hierin speelt.
Hopelijk heb ik het zo iets beter uitgelegd. Dit is schaken, mensen, denk niet teveel als een dammer!
Mike