Jensen

Afbeelding direct laten zien; weet niet hoe dat moet hier.
Iig zie anders bericht op jensen.nl

Dankjewel Johnny :)

Test...

1593440458-bericht2906.jpg

Goede aflevering weer.

Sterke boodschap. Ik ben het zo met Robert eens dat we voor ons land moeten vechten! We hebben een hoop te verliezen hier, en voor mijn gevoel hebben mensen daar te lang hun neus voor opgehaald.

vigente hasta que el Gobierno declare de forma motivada el final de la crisis sanitaria, tras escuchar a las comunidades autónomas en el seno del Consejo Interterritorial del Sistema Nacional de Salud y previo informe del Centro de Coordinación de Alertas y Emergencias Sanitarias.

Ik heb het hier bovenstaande in de google translate gegooid:
van kracht totdat de regering gemotiveerd het einde van de gezondheidscrisis aankondigt, na te hebben geluisterd naar de autonome gemeenschappen binnen de interterritoriale raad van het nationale gezondheidsstelsel en voorafgaand verslag van het Centrum voor coördinatie van gezondheidswaarschuwingen en noodsituaties.
Klopt dat zo?

Dorothé

Net de uitzending bekeken ,Jensen is niet erg positief over de arrestatie van gisteren van Gislaine Maxwell ,hij denk dat er meer achter zit en dat de arrestatie juist negatief voor Trump kan uitpakken, maar afwachten, had dit eigenlijk niet verwacht ....

Jensen is niet erg positief over de arrestatie van gisteren van Gislaine Maxwell

Dat viel mij dus ook op! Terwijl ik juist zo optimistisch was over die arrestatie.

Ik heb het zo begrepen, dat hij ermee aan wilde geven dat Epstein er 'goed ' vanaf gekomen is omdat anders iedereen zou hebben 'gehangen'. Iedereen die met Epstein in het bootje is gestapt zou hiermee blootgelegd worden. Door diens 'zelfmoord ' is dit nooit uitgekomen wie er allemaal in dezelfde boot zaten. Dat Epstein zichzelf niet omgebracht heeft, moge duidelijk zijn. Nu met de arrestatie van Gislaine Maxwell wil hij dit alleen maar even op de kaart zetten. meer niet. Het kan natuurlijk zijn dat ze een zelfde einde sterft. Dat over Trump is gewoon sarcastisch bedoelt. De MSM is zo ziek dat het hem niet zou verbazen als ze weer opnieuw proberen Trump erin te luizen in het verhaal. Dit is natuurlijk bullshit en daarom zegt hij dit al zo op deze manier. Ook om ons te behoeden dat alles nu uit gaat komen. Het kan zijn dat het i.d. nog langere tijd nodig heeft.

Dorothé

Tja moeilijk , ik denk dat ook dit weer in scène gezet is en de deur wederom gesloten blijft , er zit echt een machtig apparaat achter dit netwerk met enorm veel kracht , ik hoop dat het anders is maar krijg er helaas geen positief gevoel bij , vergeet niet dat Jensen veel contacten in de States heeft ...

Jensen gaat geen gelijk krijgen. Dat krijg je als je geen Q volgt. Q schrijft dat soms de mensen op de achtergrond belangrijker zijn dan die op de voorgrond. Zie ook Trumps speech bij Mt Rushmore. Deze zomer gaan er grote klappen vallen onder de Deep State!

Mike

Dat heb je weleens eerder gezegd dat Jensen geen Q volgt, om vervolgens weer te zeggen dat je denkt dat ie aangestuurd word door de Q-beweging of connecties ermee heeft (wat ik zelf ook denk)... Dus wat is het nou?

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan