Aflevering 314 was wat mij betreft zeer interessant.
Robert is natuurlijk nu al een tijdje bezig om de massa te vertellen wat wij allang weten, namelijk dat de pandemie een hoax is. Dat punt wordt inmiddels gewoon in klinkklare taal nu benoemd.
In aflevering 314 ging hij echter ook weer in op het hele gegeven dat [bankiers] de wereld in hun greep hebben.
Hij onthulde dit, op hele knappe wijze, door middel van de deconstructie van het [OUTRAGE] narratief dat nu wordt gecreëerd rond het Britse kongingshuis naar aanleiding het zogenaamde explosieve interview van Prince Harry & Meghan Markle met Oprah Winfrey.
Hij legde uit dat ondanks dat dit narratief nu ter afleiding de wereld in wordt geprojecteerd, de Britse kroon hier relatief ongeschonden uit zal komen, omdat ze simpelweg een script afgaan dat voor hun is geschreven. "Ja maar Jensen, De Britse Kroon is toch de baas??" NEEN!
Prince Charles zijn betrokkenheid bij het WEF en Klaus Schwab. Hoe al deze mensen ook de klimaat hoax pushen en dat het feitelijk een agenda is voor onteigening van middelen van de populatie.
Hij liet het in een paar minuten zien.
Zo ook hoe de Rothschild familie tijdens de revolutionaire oorlogen de macht over het geld in het Britse "imperium" heeft gegrepen, en hoe de Kroon nu dus schuld heeft bij de Rothschild bankiers.
Op dit forum weten de meeste mensen natuurlijk al hoe dit alles in elkaar steekt, maar dit verhaal is bij mijn weten nog nooit zo openlijk en begrijpelijk gedeeld bij een grote kijkersbasis. (De grote kracht van Jensen is zijn vermogen om dingen simpel en kernachtig uit te leggen)
Nu is Jensen laatst ook al (tussen neus en lippen door) begonnen met het benoemen van het feit dat veel landen eigenlijk corporaties zijn onder wereldbanken, en we daarom te maken hebben met een "maritiem rechtssysteem".
De onthulling rond de Rothschilds sluit hier natuurlijk naadloos op aan, dus ik vermoed dat deze thema's de komende tijd meer terug gaan komen.
March madness?