Je bent niet wakker als je op Tinder zit.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ThanksJa ken ik, Del Bigtree doet het inderdaad geweldig! Volg hem ook op TG: https://t.me/TheHighWire
Klopt maar het houd je wel van de straatJe bent niet wakker als je op Tinder zit.
Mike
Is misschien wel zo maar hij is 24.... dan zijn er toch Bestimmte BedürfnissenThirsty men lusting after narcissistic women are part of the problem, not the solution. Sin of fornication.
Mike
Met die lang rokken zal de besmettingsgevaar kans klein zijn , wel link dat soort je zit er zo aan vast allergisch voor latex en de pil is uit Den boze ,Is misschien wel zo maar hij is 24.... dan zijn er toch Bestimmte Bedürfnissen
Is ook logisch dat hij, al dan niet gedreven door hormonen, de wereldbevolking wil voortzetten, Or die while trying
Daar is nu al geen tijd meer voor Mike, eerst alle rommel opruimen daarna is feminisme en narcisme uit de wereld en vrouwen zijn weer vrouwen...All Women Are Like That. Straks is het echt oorlog en dan is er geen tijd meer voor vrouwelijke afleiding, narcisme en feminisme.
Mike
Dat ben ik niet met je eens. Feminisme ligt ten grondslag van de massahysterie. Als je feminisme opruimt, valt het doek voor elke vorm van massahysterie en zal het verhaal van de knutselvirussen en de oplossing daarvoor sneller aarden. Net als vele andere verhalen op dit forum.Daar is nu al geen tijd meer voor Mike, eerst alle rommel opruimen daarna is feminisme en narcisme uit de wereld en vrouwen zijn weer vrouwen...
Blijft het zo dat eerst de rommel weg moet, de satanische bende in regeringen financiële instellingen en de mutanten met alleen feminisme zijn we er niet al zou het wel helpen met wakker maken, iedere hulpvraag honoreren, maar alles, wat niet vraagt jammer das verloren in deze oorlog, het is nu erop of eronderDat ben ik niet met je eens. Feminisme ligt ten grondslag van de massahysterie. Als je feminisme opruimt, valt het doek voor elke vorm van massahysterie en zal het verhaal van de knutselvirussen en de oplossing daarvoor sneller aarden. Net als vele andere verhalen op dit forum.
Dat is het probleem. We moeten massaal de straat op om verandering te genereren.Klopt maar het houd je wel van de straat
Inderdaad dat moet, nu is het probleem die massa op de been krijgen, tot op heden is het niets wat Nederlandse demo's op de been krijgen helaas.Dat is het probleem. We moeten massaal de straat op om verandering te genereren.
Je mag dromen, maar ik heb geen enkel vertrouwen in de gemiddelde Nederlander vergeet niet dat zodra de zwart hemden in actie komen de helft of meer verdwijnt dan zijn de dansende hippies gele regenvangers en dansende vrouwen en verwijfde mannen verdwenen want geen feestje niet gezellig meer, ik ga naar islamsterdam maar is er geen oorlogs mentaliteit ben ik ook zo weer weg, het moet namelijk zo zijn dat zodra de ME optreedt de hele colonne de tegen aanval inzet en dan na de ME de burgermeesteres en politie top van achter hun Bureau of uit hun huis sleept en geboeid met pek en veren door de stad jaagt, niet van dat watterige gedoe met trommeltjes en muziek.Dit kan het begin zijn van iets moois:
Bekijk bijlage 2431
Deze demo wordt nl. geheid verboden. We krijgen dan een soort Berlijn op 1 augustus: de autoriteiten sturen dan een politiemacht naar A'dam om de meute van hopelijk minimaal 50.000 verspreid te houden in kleinere groepen. Er is dan geen tijd voor dansende parapluutjes en het zal ook niet gezellig zijn. Wij gaan dan door de politie heen breken omdat onze aantallen te talrijk zijn. Of de laffe Nederlander blijft weer thuis natuurlijk. Maar one can dream...
Mike
Precies dat. Heel benieuwd wat de Nederlanders gaan doen de 5e september.Je mag dromen, maar ik heb geen enkel vertrouwen in de gemiddelde Nederlander vergeet niet dat zodra de zwart hemden in actie komen de helft of meer verdwijnt dan zijn de dansende hippies gele regenvangers en dansende vrouwen en verwijfde mannen verdwenen want geen feestje niet gezellig meer, ik ga naar islamsterdam maar is er geen oorlogs mentaliteit ben ik ook zo weer weg, het moet namelijk zo zijn dat zodra de ME optreedt de hele colonne de tegen aanval inzet en dan na de ME de burgermeesteres en politie top van achter hun Bureau of uit hun huis sleept en geboeid met pek en veren door de stad jaagt, niet van dat watterige gedoe met trommeltjes en muziek.
@Trotse boer Hier kunnen we wel heen.Dit kan het begin zijn van iets moois:
Bekijk bijlage 2431
Deze demo wordt nl. geheid verboden. We krijgen dan een soort Berlijn op 1 augustus: de autoriteiten sturen dan een politiemacht naar A'dam om de meute van hopelijk minimaal 50.000 verspreid te houden in kleinere groepen. Er is dan geen tijd voor dansende parapluutjes en het zal ook niet gezellig zijn. Wij gaan dan door de politie heen breken omdat onze aantallen te talrijk zijn. Of de laffe Nederlander blijft weer thuis natuurlijk. Maar one can dream...
Mike
Die is al lang verloren hier. Na jaren rugby te hebben gespeeld in Belgie, tot in 1ste klasse, heb ik dat hier ook nog gedaan als ontspanning. Man, man. Wat een mietjes op een enkele uitzondering na. Ik heb wedstsrijden gespeeld met gestuikte vinger, gekneusde ribben, snel mijn wenkbrauw laten naaien naast de zijlijn en verder spelen, de laatste 15min van een wedstrijd uitgespeeld met een verplettterde teel.... Als ze me vragen of ik ooit geblesseerd ben geweest is mijn antwoord : niet echt.Waar is nu die Latijnse machocultuur? Italie, Spanje, Portugal, waar zijn de MANNEN? Te veel bezig met hoe hun haar zit?
Mike