S
Sailor
Guest
Ik zie er zelfs met zn shirts dus feitelijk betaald men zelfs voor die onzinZijn er echt nog mensen die deze oliebol geloven of kijken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie er zelfs met zn shirts dus feitelijk betaald men zelfs voor die onzinZijn er echt nog mensen die deze oliebol geloven of kijken
Ik heb deze uitzending niet bekeken. Het gaat hem echter niet erom of de aarde plat rond of ovaal is, maar om mensen uit hun comfortzone te halen. Hoe reageren mensen als je dingen zegt die voor velen onacceptabel zijn?Is Jensen nu helemaal vsn het padje af?
Uit de Q-posts weten we dat de aarde niet plat is. Kunnen we ons nu gaan bezig houden met echt belangrijke zaken?
Mike
Ik heb ook zo een stop de Lockdown shirt van het begin. Maar later ging hij onzin verkopen en werd ik wel wakker. Maar nu kijk ik niet meer naar die oliebol!Ik zie er zelfs met zn shirts dus feitelijk betaald men zelfs voor die onzin
Ik draag zo nu en dan zijn shirts van Stop de lockdown en Vrijheid, nooit meer lockdown zo nu en dan. Ik ben gestopt met het kijken van zijn opnames en mijn donaties aan hem. Maanden geleden al.Ik zie er zelfs met zn shirts dus feitelijk betaald men zelfs voor die onzin
In een van de vorige uitzendingen vertelde Jensen zelfs dat de aarde ovaal zou zijn, wat redelijk plausibel blijkt te zijn... iets wat hier op het forum ook eens werd gedeeld.Op jullie aanraden de uitzending beluisterd. De informatiedichtheid is wat aan de lage kant. Zijn toon - tja, dat is een terugkerend punt - daar moet je tegen kunnen en doorheen kijken. Maar zijn hele punt is dat het moed vergt om vragen te durven stellen en daarmee naar antwoorden te zoeken.
Hij stelt bijvoorbeeld de centrale vraag waarom er niet over Antartica wordt gevlogen. Ook brengt hij andere zaken aan de orde, zoals 'Operatie Paperclip', waar waarschijnlijk een groot deel van de kijkers niet bekend mee is. Zelf neemt hij geen standpunt in en tevens beweert hij niet dat de aarde plat is. Dus al met al duimpje omhoog
Hij eindigt wel met zijn mening: 'het leven is een mysterie en geen puzzel die opgelost dient te worden, of kan worden, door ons mensen.'
Ik vond het onderwerp saai, maar het argument dat hij denk ik probeert te brengen is dat je altijd vragen moet stellen. Bij alles, dat is goed lijkt me.Op jullie aanraden de uitzending beluisterd. De informatiedichtheid is wat aan de lage kant. Zijn toon - tja, dat is een terugkerend punt - daar moet je tegen kunnen en doorheen kijken. Maar zijn hele punt is dat het moed vergt om vragen te durven stellen en daarmee naar antwoorden te zoeken.
Hij stelt bijvoorbeeld de centrale vraag waarom er niet over Antartica wordt gevlogen. Ook brengt hij andere zaken aan de orde, zoals 'Operatie Paperclip', waar waarschijnlijk een groot deel van de kijkers niet bekend mee is. Zelf neemt hij geen standpunt in en tevens beweert hij niet dat de aarde plat is. Dus al met al duimpje omhoog
Hij eindigt wel met zijn mening: 'het leven is een mysterie en geen puzzel die opgelost dient te worden, of kan worden, door ons mensen.'
Is waar, maar je moet ook af en toe ontspannenMij maakt het voor nu even niet uit of de aarde plat is of rond, voor mij part heeft het de vorm van een Hamka's chippie inclusief de gaten.
Ik focus mij nu vooral op de ellende wat gaat komen en stel mij hierop in.
Al onze tijd en energie zullen wij daarvoor nodig hebben.
Dan kijk ik daarna wel verder.
Of de aarde plat rond of ovaal is maakt geen bal uit, de rotzooi moet opgeruimd.Mij maakt het voor nu even niet uit of de aarde plat is of rond, voor mij part heeft het de vorm van een Hamka's chippie inclusief de gaten.
Ik focus mij nu vooral op de ellende wat gaat komen en stel mij hierop in.
Al onze tijd en energie zullen wij daarvoor nodig hebben.
Dan kijk ik daarna wel verder.
Ja is prima hoor, dat moet ieder voor zichzelf weten natuurlijk.Is waar, maar je moet ook af en toe ontspannen
En zijn argument over overal vragen over stellen staat natuurlijk als een huis.Ja is prima hoor, dat moet ieder voor zichzelf weten natuurlijk.
Alleen denk ik dat er nu wel belangrijkere zaken gaande zijn om je mee bezig te houden dan te weten of de aarde wel of niet plat is.
Maar als jij het ziet als ontspanning, be my guest
Ik krijg overigens van mijn wakkere neef (die van tinder ja ) de tip voor nieuws uitzendingen: http://Thehighwire.comJensen is weer op schema. Goeie aflevering afgelopen maandag.
Aantal highlights
Steeds meer pro FVD.
Anti coronamaatregelen
Corona is absoluut niet erg, vergeleken met griep
Geen isolatie cojona virus
4 jarigen kunnen in Schotland hun gender kiezen.
Tiktok filmpjes van zusters bewijzen dat er niets aan de hand is.
Kortom, misschien voor een hoop mensen hier niets nieuws maar hopelijk overtuigd het potentiële medestrijders.
Ja ken ik, Del Bigtree doet het inderdaad geweldig! Volg hem ook op TG: https://t.me/TheHighWireIk krijg overigens van mijn wakkere neef (die van tinder ja ) de tip voor nieuws uitzendingen: http://Thehighwire.com
Waarbij hij zegt: zo zou Jensen het moeten doen!!
Kennen jullie dat? Ik niet, ik ga iig eens wat kijken en I'll keep you posted.