Zathras
Well-known member
Jensen heeft hoop!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jensen heeft hoop!
Jensen heeft hoop!
In deze uitzending is Jensen duidelijk aangeschoten/dronken. Wel grappig, maar het heeft ook iets triestigs ergens.
Het is ons niet opgevallen, hoe laat heb jij gekekenIn deze uitzending is Jensen duidelijk aangeschoten/dronken. Wel grappig, maar het heeft ook iets triestigs ergens.
Je hebt toch straf kijk ff en maak een verslag, ik ben daar te druk voor nu
Lees de post erboven maar van Zathras.Je hebt toch straf kijk ff en maak een verslag, ik ben daar te druk voor nu
Jachtseizoen met veel voorbereiding en zo
Morgen ochtend 4 uur het bos in
Stoffeerder en blik.... Werkt dat een beetje op vloerbedekking dan zet ik Roos daar ook aan.... Is ze langer bezigLees de post erboven maar van Zathras.
Ik ben ook druk, mag niet stofzuigen dus ruim nu alles op met stoffer en blik
Als je wil dat ze uren zoet is werkt het perfect.Stoffeerder en blik.... Werkt dat een beetje op vloerbedekking dan zet ik Roos daar ook aan.... Is ze langer bezig
Ze moet wel haar uren maken, anders schiet het nog niet op, ze moet wel de kost verdienen met huis schoonmaken tuin bijhouden enzo hoe meer tijd ze daar aan kwijt is des te rustiger het isAls je wil dat ze uren zoet is werkt het perfect.
ik zag het ook niet eerlijk gezegd.In deze uitzending is Jensen duidelijk aangeschoten/dronken. Wel grappig, maar het heeft ook iets triestigs ergens.
Idd ijzersterk.Ik kreeg via mijn ouders te horen dat deze ijzersterk is deze keer. Ik ga kijken!
Mike
Heb ook voor het eerst weer eens gekeken sinds een half jaar ofzo. Is zeker niet tegen gevallen. Ga zeker weer vaker kijkenIdd ijzersterk.
WE LOPEN NIET MEE, NOOIT, NEVER EVER EVER!!!!
Hij ziet het vaak scherp. Bereikt groot publiek denk ik. Kortom staat aan de goeie kantHeb ook voor het eerst weer eens gekeken sinds een half jaar ofzo. Is zeker niet tegen gevallen. Ga zeker weer vaker kijken
wat gaaf dat jouw ouders zo enthousiast zijn over JenssenIk kreeg via mijn ouders te horen dat deze ijzersterk is deze keer. Ik ga kijken!
Mike