Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Plus veel voor deze zin: Overigens denk ik dat de historie zoals die heden ten dage wordt gepresenteerd een illusie van nauwkeurigheid geeft.Als we het miljarden jaren overleefd hebben dan kunnen we er prima mee omgaan.
Overigens denk ik dat de historie zoals die heden ten dage wordt gepresenteerd een illusie van nauwkeurigheid geeft.
Welke geschiedenis boekjes..... Romans bedoel jePlus veel voor deze zin: Overigens denk ik dat de historie zoals die heden ten dage wordt gepresenteerd een illusie van nauwkeurigheid geeft.
Ik denk ook dat er veel niet klopt aan de geschiedenisboekjes
Volgens mij hebben ze de geschiedenis boeken verbrandDe overwinnaar schrijft de geschiedenisboeken.
Vandaar romans,Waarschijnlijk zijn er zat boeken verbrand verdwenen en vervangen door wat zij willen dat u leert en gelooft. En gelieve daaraan ook uw normen, visie, verontwaardiging en koffieautomaatpraat te koppelen.
Dat is zo walgelijk dat ik er afstand van wil nemen.Waarschijnlijk zijn er zat boeken verbrand verdwenen en vervangen door wat zij willen dat u leert en gelooft. En gelieve daaraan ook uw normen, visie, verontwaardiging en koffieautomaatpraat te koppelen.
Is een fantastische aflevering!!!
Zeker een goede uitzending.. zoals alle afleveringen van de laatste weken sinds ik weer kijkIs een fantastische aflevering!!!
Ik heb hem doorgestuurd naar mensen die nog in het narratief zitten.
Jensen heeft het door (zoals zovelen) maar hij weet het goed uit te leggen
Why not both?It's not about the money at all. It's about Satan ruling the planet.
Mike
Omdat in hun piramide satan bovenaan staat en dan geld en macht ed daaronderWhy not both?
Al met al een goeie aflevering waarin Jensen het heeft over de totale afbraak van het systeem, gewenst door de bovenonsgestelden.
(hij heeft het nergens over waarom ze dat willen, hogerhand, satan whatever. Wel het doel: totale controle vande mensheid)
Er komen spannende tijden aan, that's for sure
Wat hij zegt over Trump bij minuut 8 ben ik het niet mee eens!