S
Sailor
Guest
Jensen valt weer door de mandWat hij zegt over Trump bij minuut 8 ben ik het niet mee eens!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jensen valt weer door de mandWat hij zegt over Trump bij minuut 8 ben ik het niet mee eens!
Ja als het over Trump gaat zekerJensen valt weer door de mand
“So you think that money is the root of all evil. Have you ever asked what is the root of all money?”Why not both?
Al met al een goeie aflevering waarin Jensen het heeft over de totale afbraak van het systeem, gewenst door de bovenonsgestelden.
(hij heeft het nergens over waarom ze dat willen, hogerhand, satan whatever. Wel het doel: totale controle vande mensheid)
Er komen spannende tijden aan, that's for sure
En ik moest vreselijk lachen om zijn transgender opmerkingenSuper positief.VERTROUWEN 2022 - DE JENSEN SHOW #419
jensen.nl
Ga hem zo ff kijken denk. Moeite waard of niet?En ik moest vreselijk lachen om zijn transgender opmerkingen
Ja, ik vind het altijd wel lekker optimistisch.Ga hem zo ff kijken denk. Moeite waard of niet?
Vooral dat stuk over dat mannelijke mannen over het algemeen gezonder leven.En ik moest vreselijk lachen om zijn transgender opmerkingen
Maar dan wel ff goedkoper als het kan. Die prijzen zijn niet normaal bij Jensen hoorJa, ik vind het altijd wel lekker optimistisch.
Hij maakt wel reclame voor zijn winkel maar dat is wel te begrijpen.
Als @fatsnotbad t-shirts zou gaan verkopen zou ik er ook 1 bestellen.
vindt het ook positief.... kanttekening is wel dat het bijna altijd over hún plannen gaat, voedt hij daarmee tegelijkertijd de angst ?Super positief.VERTROUWEN 2022 - DE JENSEN SHOW #419
jensen.nl
Ja dat vind ik best een goede gedachte van je! Ik weet het niet met Jensen?! De ene keer denk ik van ja hij is er 1 van ons en de andere keer zegt hij dingen dat ik denk van over Trump bijvoorbeeldvindt het ook positief.... kanttekening is wel dat het bijna altijd over hún plannen gaat, voedt hij daarmee tegelijkertijd de angst ?
Angst is een individuele interpretatie van wat mwn meemaakt. Jensen probeert mensen bewust te maken van de plannen, zodat ze er niet in meegaan.vindt het ook positief.... kanttekening is wel dat het bijna altijd over hún plannen gaat, voedt hij daarmee tegelijkertijd de angst ?
Het probleem is en blijft iedereen die niet meegaat in de plandrmie kijkt hier en Jensen...Angst is een individuele interpretatie van wat mwn meemaakt. Jensen probeert mensen bewust te maken van de plannen, zodat ze er niet in meegaan.
precies... en die dragen dit gedachtegoed uit naar de schapen, die het vervolgens niet geloven en nog verder in de angst schieten. de overheid vaart er wel bij !Het probleem is en blijft iedereen die niet meegaat in de plandrmie kijkt hier en Jensen...
Ja Fox dan noem je ook wel High Class MediaHet kan natuurlijk zijn dat je je mening herziet, zelfs over Trump.
Fragment op Fox gisteren waarin hij de vaccins weer promoot en dat mensen onder hem het veel meer zouden nemen.
Jij snap het nog niet he, de vaccins van Trump zijn hcq ivm en regeneron, maar roep sat op MSM en de boel ontploft weer, wacht maar af wat er gebeurt als het platform van Trump online gaat, mening veranderen over Trump iedereen die dat doet slaapt heeeel diepHet kan natuurlijk zijn dat je je mening herziet, zelfs over Trump.
Fragment op Fox gisteren waarin hij de vaccins weer promoot en dat mensen onder hem het veel meer zouden nemen.