Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jordan Peterson met 2,1 miljoen followers richt zich op twitter tot Femke Halsema!
Ja ze gaan sowieso crashen.Valsema nu voor de bus?
Goed plan, al zie ik liever een bus vol van al die lui crashen.
The four types of Keirsey temperaments are Artisan, Guardian, Idealist, and Rational. Artisans make up about 30% of the population, Guardians make up the majority at about 45%, Idealists make up 15%, and Rationals have the least percentage at about 10%.
@Heks Ik bedoel eigenlijk vooral mentaal voorbereid: dat is het belangrijkste.Ik heb echt geen idee @Lievergezond of ikzelf, of mijn gezin genoeg voorbereid is op wat er komt. Al merk ik wel dat ik steeds meer rust ervaar en vertrouw op de goedheid, het licht, de waarheid, het licht en de voorbereiding achter me lijk te laten.
Ik denk wel dat velen er klaar voor zijn en ook denk ik dat we velen zullen steunen en helpen om ze mee te nemen in de 'nieuwe tijd'.
Wat zou voor jou zelf het antwoord zijn?
Dank je wel voor de inkijk @Lievergezond@Heks Ik bedoel eigenlijk vooral mentaal voorbereid: dat is het belangrijkste.
Mentaal ben ik wel voorbereid.
Alleen ik blijf twijfelen of ik wel goed handel.
Uberhaupt ben ik niet zo praktisch aangelegd.
Plus ik heb sterke wantrouwende als opbouwende krachten die met elkaar vechten.
Misschien is het wel in balans, maar het voelt niet altijd zo lekker.
@Heks op welk type reacties doel je?Dank je wel voor de inkijk @Lievergezond
Twijfel zal er altijd wel blijven misschien? Is dat juist niet goed omdat je dan ook in beweging blijft, alles elke keer evaluerend en lerend, aanscherpend, aanvullend daar waar nodig [ja dat bedoel ik zowel praktisch als mentaal ].
Natuurlijk voelt het niet altijd lekker want er spelen nogal behoorlijk wat krachten. Verder denk ik dat dit dé tijd is dat we leren en dus 'vechten'.
In het algemeen gezien bedenk ik me wel dat er nog veel mensen een harde dobber zullen krijgen. Ik meen dat op het forum ergens geschreven staat dat er straks nog velen voor iets komen te staan wat ze wellicht zelfs tot zelfmoord zal drijven. Gezien de reacties die ik de laatste tijd persoonlijk ervaar in mijn omgeving vermoed ik dat dit wel eens uit kan komen.
Reacties IRL. Mensen die nog banger zijn dan in het begin van deze hele 'plandemie'. Mensen die me uit proberen te lokken. Mensen die ergens in een klik in hun reactie en houding lijken te hebben alsof ze op dat moment een opdracht krijgen.@Heks op welk type reacties doel je?
@Heks scherp van jou die waargenomen reacties en hoe je het verwoordt.Reacties IRL. Mensen die nog banger zijn dan in het begin van deze hele 'plandemie'. Mensen die me uit proberen te lokken. Mensen die ergens in een klik in hun reactie en houding lijken te hebben alsof ze op dat moment een opdracht krijgen.
Als hen duidelijk wordt gemaakt wat er ingespoten is, als er ook maar een greintje waar is van de informatie die over het prikken en andere maatregelen al bekend is, dan redden ze dat niet. Laat staan dat we nog voor veel meer voorbereid -moeten- zijn.
Dank je wel @Lievergezond voor je compliment.@Heks scherp van jou die waargenomen reacties en hoe je het verwoordt.
Ik zou misschien mezelf ook wel voor de haaien gaan gooien als ik erachter kwam dat ik mezelf in had gespoten met iets dat mij juist verder van huis helpt. Geen idee. Wat een toestand. Wie doet dan ook zoiets?