hilde
Well-known member
Voor mij geldt dat zeker; niet alleen de afgelopen twee jaar, maar m'n hele leven alHumor is een levensredder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor mij geldt dat zeker; niet alleen de afgelopen twee jaar, maar m'n hele leven alHumor is een levensredder
Ik ben een INTP. Ik doe niet aan eenzaamheid. Mijn hele leven sta ik al alleen, maar eenzaam voelt dit niet. Het heeft me wel tot drinken aangezet, dat is pas echte eenzaamheid. Maar dat heb ik overwonnen en nu snap ik: alleen is NIET eenzaam, eenzaamheid is een KEUZE.
Mike
Ruim 4 uur luisterplezier!
Jordan bij Joe Rogan:
Ervaar enige PetersonmoeheidType er ff een verslagje van 4 uur
Ik heb geen tijd om daar naar te luisteren, er komt hier ongeveer 80 uur kijk en luister plezier per dag langs, ik heb ook nog andere bezigheden naast dit forum zou dus 96 uur in een dag moeten hebben zonder slaapErvaar enige Petersonmoeheid
Ja!, je moet je kostbare tijd natuurlijk niet verslapen in deze enerverende tijd!Ik heb geen tijd om daar naar te luisteren, er komt hier ongeveer 80 uur kijk en luister plezier per dag langs, ik heb ook nog andere bezigheden naast dit forum zou dus 96 uur in een dag moeten hebben zonder slaap
Jordan Peterson en Sam Harris over bewustzijn en filosofie: