Judy Wood Where did the towers go? [Audiovideo]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik geloof niet dat er bommen in de torens waren. Ik ga mee met Judy Wood. Er zijn daar dingen gebeurd die niet allemaal op basis van kinetische kracht te verklaren zijn.

Mike

Ik geloof dat alle 3 de WTC torens door middel van controlled demolition (nano-thermite) zijn ingestort. Er zijn ook vele getuige-verklaringen die explosies hoorden bij instorten van de gebouwen. 1 van de vliegtuigen had waarschijnlijk in WTC7 moeten vliegen. Nu was het bij dat gebouw helemaal duidelijk dat er sprake was van controlled demolition, omdat daar geen vliegtuig was ingevlogen. Plus dat de eigenaar van het gebouw (Silverstein) het gewoon gezegd heeft in een interview ("we decided to pull it").

Mark

Hij zei dat over Building 7 en dat gebouw kan ook heel goed d.m.v. controlled demolition naar beneden zijn gebracht. Dat is dan precies de afleiding die men vantevoren had ingebracht.

De expert Danny Jowenko was ook van mening dat alleen Building 7 via controlled demolition is neergehaald, omdat het vanuit het onderste fundament is opgeblazen:

Hij constateert dat WTC 1 en 2 van bovenaf 'opgeblazen' worden, precies het tegenovergestelde. Judy Wood constateert dat de gebouwen tot stof vergaan nog voor ze de grond raken. De explosies zijn simpelweg gaslijnen die per verdieping springen naarmate het gewicht van beton en staal steeds meer in zwaartekracht toeneemt en drukt op de onderliggende structuren.

Wat kan VAN BOVENAF die gebouwen in elkaar doen storten? Kerosine? Niet heet genoeg om de stalen dwarsbalken te doen smelten. Wat dan wel? Microgolftechnologie die leidt tot moleculaire disintegratie. Zo kan een gebouw van BETON EN STAAL dus vergaan tot zeer fijn stof.

Dit is maar 1 argument. Lees haar boek, bekijk haar lezingen!

Mike

Ik ben bekend met haar lezingen. Zou goed kunnen wat ze beweert.
Het is in ieder geval gecontroleerd gebeurd en gepland.

Mark

En WTC7 was naar alle waarschijnlijkheid het commandocentrum vanwaaruit het energiewapen werd gebruikt. Daarom moest dat ook vallen. Het goede van Judy Wood is dat ze alle bestaande theorieen tegen het licht heeft gehouden en geen enkele daarvan verklaart sluitend de diverse fenomenen die daar zijn waargenomen. Als dat niet op basis van de bestaande technologie te verklaren is, moet je 'out of the box' gaan denken en dan kom je op microgolftechnologie uit die zorgt voor moleculaire disintegratie, hoe ongelooflijk dit ook mag klinken.

Mike

Stubblebine en zijn vrouw, Rima Laibow, zijn controversieel, zelfs in alternatieve kringen. Anonymous overigens ook.

Mike

Je zou bijna naar VS willen verhuizen.. ik hoop dat de populisten hier in Europa ook de komende jaren deze gang erin zetten!

Een bijzonder goede voorstelling die George van Houts in veel plaatsen in het land speelt. Mijn zus had ik kaarten gegeven en zij vond het erg indrukwekkend en weet nu o.a. ook dat er geen enkel lijnvliegtuig in de torens zijn gevlogen:)

Voor informatie en de speellijst:

http://www.komplot.info/

Tim

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug