Judy Wood Where did the towers go? [Audiovideo]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum

En als deze technologie bestaat, dan snap je ook hoe ze hele torens van beton in staal in elkaar kunnen laten zakken of complete vliegtuigen moleculair kunnen laten disintegreren!

Mike

Gekeken, hele zit, maar interessant. Inderdaad is dat bommenverhaal weer om je op een verkeerd spoor te zetten.

Het eerste wat in mij opkwam was; wanneer zullen hier de dijken breken? maar nu dwaal ik af.

Ik moet mij echt nog beter verdiepen in het waarom. Waarom die false flags bijvoorbeeld etc etc. Illuminatie? Waarschijnlijk staat er veel over geschreven op het forum. Ik was te ongeduldig met m'n vragen, shame on me. Aan de andere kant is het nu inderdaad eindelijk duidelijk wat dat betreft!

Ook het hele "buitenaardse" houd me bezig. Ik lees me suf haha.

Misschien kan ik je verder helpen, maar ik kan alleen specifieke antwoorden geven op specifieke vragen.

Mike

Volgens autoriteiten in Maleisie is een van de wrakstukken die in de Indische Oceaan is gevonden afkomstig van de verdwenen vlucht MH370:

http://timesofindia.indiatimes.com/world/rest-of-world/Flight-MH370-Part-number-confirms-debris-from-Boeing-777-Malaysian-official-says/articleshow/48296373.cms

Mike

Bij "officieel" via de BBC staatspropaganda krab ik nog eens achter mijn oren.
Voor foto's een eindje naar beneden scrollen.
Het is niet eens zeker dat het stuk van een 777 is en het is er heel voorzichtig neergelegd zonder de aangegroeide mosselen te beschadigen.
http://82.221.129.208/aa6index.html

Niet alleen de BBC bericht dit, RT ook:

http://www.rt.com/news/311681-plane-debris-MH370-confirmed/

Dit is wat Mike Rivero hierover zegt:

Best guess at this point,. based on eyewitness testimony and tragic prior history,. is that Maylasian Airlines Flight 370 was shot down by accident during a military exercise. While everyone was sent off looking at remote places like Diego Garcia, India, and Israel, the debris was cleaned up ... but they didn't get it all.

Mike

Ik had die lezing van Judy Wood nog helemaal niet gezien... Moet zeggen dat het een meer volledige verklaring is dan een reguliere Controlled Demolition. Voor wat betreft de verdachten verandert het natuurlijk weinig; dat blijven mensen die het militair industrieel complex aansturen in de VS en Israel. Ben het ook ronduit oneens met muis dat het bommenverhaal een afleiding zou zijn. Zoals Judy Wood ook aangeeft, mensen geven aan wat ze denken te zien. En als je overal de handtekening van bommen ziet (Steven Jones) dan kom je tot de conclusie dat het bommen waren. Maar nogmaals: dit lijkt de beste verklaring te zijn die ik heb gezien.

Judy Wood benadert het uitsluitend wetenschappelijk. Zo is ze in staat op basis van feitelijke bewijsvoering elke conventionele theorie omtrent het vallen van de WTC-torens uit te sluiten. Helaas is de 911 truth community niet klaar voor Woods verhaal en ze ligt er daar dan ook volledig uit.

Mike

Het verhaal van de aangespoelde vliegtuigvleugel, die toe zou behoren tot MH370, wordt alsmaar vreemder:

Mike

azQfcCl.jpg

g74wNic.jpg

Z3ksQI2.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana