Judy Wood Where did the towers go? [Audiovideo]

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Onmogelijk dat de explosieven beton en staal hebben verpulverd. Bij normale controlled demolitions.zie je dit ook nooit, er blijft altijd veel puin over. Cage is controlled opp, altijd al geweest. Wat mj verbaast is dat er forumleden zijn die maar mer deze onzin blijven aankomen.

Mike
 
Oh boy, here we go again. First it was nano thermite, now it's superthermite. What's next, magical thermite? Cage knows there's always rubble with controlled demolitions and that the explosions start from the basement level and not the upper floors and buildings made of concrete and steel don't just vanish into dust in mid air. And so gatekeeper Cage had to come up with his bogus 'superthermite' theory.

Steven E. Jones, Richard Cage and others appeared on the scene seemingly out of nowhere in 2005 and were pushed by that other clown, Alex Jones. Their job was to discredit the work of Dr. Judy Wood, who to this day is the ONLY ONE who has performed an independent forensic analysis on what happened that fateful day. Listen to Dr. Wood instead and ignore this bozo.





Mike
 
Onmogelijk dat de explosieven beton en staal hebben verpulverd. Bij normale controlled demolitions.zie je dit ook nooit, er blijft altijd veel puin over. Cage is controlled opp, altijd al geweest. Wat mj verbaast is dat er forumleden zijn die maar mer deze onzin blijven aankomen.

Mike
Waar maak je uit op dat ik het eens ben met zijn conclusie, dat ik het hier deel kan meerdere redenen hebben.
Zijn conclusie kan fout zijn maar als zijn vraag anderen aan het denken zet is het ook prima.
Het ging mij er meer om dat hij het zich afvraagt waar het hele gebouw gebleven is.
Het lijkt wel of alles verdampt is of als stof weggewaaid.
Dat kan uiteraard niet door een normale manier met ontploffingen op de dragende delen van de constructie gebeurd zijn.
Dan kan een gebouw van die hoogte nooit instorten op vrij valsnelheid, alsof het geen enkele weerstand ervaart.
De resten van de torens waren nog wekenlang heet heb ik begrepen, daar valt ook heel wat van te vinden.
Je ziet ook dat gebouw nr 7 heel anders ineen valt, redelijk binnen zijn eigen voetprint.
Vaak zijn het juist de reacties die een post als dit interessant maken om te volgen.
 
Ik reageer zo om.de reactie die ikzelf heb gegeven op zijn post: hij is gecontroleerde oppositie met als opdracht om de aandacht van het werk van Judy Wood af te leiden en ons de hele tijd maar die domme thermite-theorie door de strot te duwen. Dit lees je al overal, dus moet dat dan ook maar op mijn forum?

Mike
 
Ik reageer zo om.de reactie die ikzelf heb gegeven op zijn post: hij is gecontroleerde oppositie met als opdracht om de aandacht van het werk van Judy Wood af te leiden en ons de hele tijd maar die domme thermite-theorie door de strot te duwen. Dit lees je al overal, dus moet dat dan ook maar op mijn forum?

Mike
Zijn er niet geruchten dat er een groep Israëlische architectuur studenten met verstand van explosieven in de Twin Towers actief waren op de dagen voor de aanslagen?

Ik zelf ga er vanuit dat er zowel enkele explosieven als DEW's zijn gebruikt om de torens neer te halen. Er waren explosies zichtbaar dat kan dynamiet zijn geweest. Dat de torens leken te smelten, en alle stofontwikkeling en ontbrekende brokstukken duiden op DEW's. Misschien was dit een test van de elite en wisten ze nog niet zeker wat ze met DEW's alleen konden doen.
 
Judy Wood heeft naar alle mogelijkheden gekeken. De explosies die je ziet gebeuren als het gewicht van de ene vloer op de andere zakt zijn water- of gasinstallaties die ontploffen. Er zijn geen bommen in die torens geplaatst. Zeg me na: er zijn geen bommen in die torens geplaatst. Nog een keer: er zijn geen bommen in die torens geplaatst. En nu harder: ER ZIJN GEEN BOMMEN IN DIE TORENS GEPLAATST! Zeg het alsof je het meent: ER ZIJN GEEN BOMMEN IN DIE TORENS GEPLAATST!!!

Mike
 
Judy Wood heeft naar alle mogelijkheden gekeken. De explosies die je ziet gebeuren als het gewicht van de ene vloer op de andere zakt zijn water- of gasinstallaties die ontploffen. Er zijn geen bommen in die torens geplaatst. Zeg me na: er zijn geen bommen in die torens geplaatst. Nog een keer: er zijn geen bommen in die torens geplaatst. En nu harder: ER ZIJN GEEN BOMMEN IN DIE TORENS GEPLAATST! Zeg het alsof je het meent: ER ZIJN GEEN BOMMEN IN DIE TORENS GEPLAATST!!!

Mike
Dat bepaalde explosies boilervaten en leidingen waren wist ik al.

Wij weten niet precies hoe DEW's werken. Misschien kan dat als bijwerking ook kleine explosies veroorzaken door hele snelle opwarming van bepaalde materialen. Het is wel een gewaagde actie dat ze volledig op deze techniek hebben vertrouwd om de torens neer te halen. Dan hebben ze al eerder veel proeven gedaan.

Wat het aannemelijk maakt dat er geen explosieven zijn gebruikt is dat er geen resten van chemicaliën zijn gevonden.

Eigenlijk willen ze twee zaken verhullen. Wie de torens hebben neergehaald en het gebruik en bestaan van DEW's. De controlled opposition mag termite of dynamiet beweren.
 
The "explosive phenomenon" you refer to is easily explained once you realize that each floor had a water and gas installation. With the accumulative weight of the floors on top of another these installations exploded. Cage knew bombs wouldn't explain how concrete and steel can turn into dust in mid air, so he came up with his nonsensical 'thermite' BS. But neither thermite or bombs explain this phenemenon, which means some other form of physics must have been at play which cannot be explained by conventional means.

Enter the Hutchison Effect, which is a way to bend the laws of accepted physics, causing molecular disintegration, which is the ONLY plausible explanation for a concrete-and-steel structure to turn into dust in mid air. Cage wants you to believe in his magical thermite theory, but a steel structure with aluminum cladding which somehow turns into dust yields rust and aluminum powder, which are the ingredients of... thermite. Thermite didn't cause the steel beams to disintegrate, it was the result of it.

Cage won't say a word about the fact that a form of nuclear radiation called tritium was measured in the air after the 'collapse' of the towers. Tritium is a byproduct of Low Energy Nuclear Reactions, otherwise known as Cold Fusion. When gatekeepers like Cage hijacked the '911 truth' movement, Steven E. Jones led this controlled opposition. Why, it's the same Steven Jones who successfully discredited the work of Pons and Fleischmann who came out with their findings on Cold Fusion in 1979. Funny how these things happen, right?

What brought down the towers was a weaponized form of free energy, which we now know as a Directed Energy Weapon (DEW). But embracing this idea requires for each of us to think out of the box. Richard Cage and other gatekeepers like him exist solely to keep us fixed inside the box. Don't listen to this clown, research Dr. Judy Wood, who carried out the ONLY independent forensic analysis on what really happened that day.



Mike
 
Gebouw 7:

1725793748024.png

Meer puin dan de grote torens. (relatief?)
En iedereen heeft kunnen zien dat het controlled demolition was. Iig geen DEW.

Dick
 
Nee. Judy Wood liet ooit beeldmateriaal zien van een verslaggever die voor de camera sprak terwijl Building 7 achter haar in elkaar zakte. De verslaggever had het niet eens door! Waarom schrok ze niet van het geluid van beton en staal dat in elkaar stortte? Judy Wood liet ook beelden zien van slechts enkele vlammen achter ramen met vreemde gaten erin en nog vreemdere zwart/grijze rook die om het gebouw heen kringelt . De magnetron heeft langer kunnen inwerken op het gebouw en is dus minder intens geweest, vandaar dat een deel van de structuur niet is opgelost tot zeer fijne stof.

Mike
 
Nee, was exact hetzelfde. Bull, jij bent degene die om de zoveel tijd aankomt met die Richard Gage. Als ik.je daar op aanspreek zeg je dat je niet noodzakelijk gelooft in wat hij beweert. Maar uit alles blijkt dat je er wel degelijk in bent getrapt. Ik zal daarom nogmaals herhalen wat ik al eerder zij: die onzin over controlled demolition lees en hoor je overal al, op dit forum wil ik juist een andere, completere kijk geven op wat er werkelijk is gebeurd. Vandaar dat ik uitkom op Judy Wood, de ENIGE die een onafhankelijke forensische analyse heeft verricht over 9/11.

Mike
 
Nee, was exact hetzelfde. Bull, jij bent degene die om de zoveel tijd aankomt met die Richard Gage. Als ik.je daar op aanspreek zeg je dat je niet noodzakelijk gelooft in wat hij beweert. Maar uit alles blijkt dat je er wel degelijk in bent getrapt. Ik zal daarom nogmaals herhalen wat ik al eerder zij: die onzin over controlled demolition lees en hoor je overal al, op dit forum wil ik juist een andere, completere kijk geven op wat er werkelijk is gebeurd. Vandaar dat ik uitkom op Judy Wood, de ENIGE die een onafhankelijke forensische analyse heeft verricht over 9/11.

Mike
Prima hoor als jij het zo ziet, je mag daar van mij je eigen verhaal van maken.
Het staat te ver van de werkelijkheid af om dat aan je uit te leggen.
 
Je bedoelt te zeggen dat het te ver staat van jouw werkelijkheid. Jij en vele anderen. Ik ben bang dat je hier geen weerklank gaat krijgen over bestaande, uitgekauwde en foutieve theorieen.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan