Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar maak je uit op dat ik het eens ben met zijn conclusie, dat ik het hier deel kan meerdere redenen hebben.Onmogelijk dat de explosieven beton en staal hebben verpulverd. Bij normale controlled demolitions.zie je dit ook nooit, er blijft altijd veel puin over. Cage is controlled opp, altijd al geweest. Wat mj verbaast is dat er forumleden zijn die maar mer deze onzin blijven aankomen.
Mike
Zijn er niet geruchten dat er een groep Israëlische architectuur studenten met verstand van explosieven in de Twin Towers actief waren op de dagen voor de aanslagen?Ik reageer zo om.de reactie die ikzelf heb gegeven op zijn post: hij is gecontroleerde oppositie met als opdracht om de aandacht van het werk van Judy Wood af te leiden en ons de hele tijd maar die domme thermite-theorie door de strot te duwen. Dit lees je al overal, dus moet dat dan ook maar op mijn forum?
Mike
Dat bepaalde explosies boilervaten en leidingen waren wist ik al.Judy Wood heeft naar alle mogelijkheden gekeken. De explosies die je ziet gebeuren als het gewicht van de ene vloer op de andere zakt zijn water- of gasinstallaties die ontploffen. Er zijn geen bommen in die torens geplaatst. Zeg me na: er zijn geen bommen in die torens geplaatst. Nog een keer: er zijn geen bommen in die torens geplaatst. En nu harder: ER ZIJN GEEN BOMMEN IN DIE TORENS GEPLAATST! Zeg het alsof je het meent: ER ZIJN GEEN BOMMEN IN DIE TORENS GEPLAATST!!!
Mike
Het in elkaar zakken van dit gebouw was op de beelden ook beduidend anders als bij de twintowers.Gebouw 7:
Bekijk bijlage 36355
Meer puin dan de grote torens. (relatief?)
En iedereen heeft kunnen zien dat het controlled demolition was. Iig geen DEW.
Dick
Prima hoor als jij het zo ziet, je mag daar van mij je eigen verhaal van maken.Nee, was exact hetzelfde. Bull, jij bent degene die om de zoveel tijd aankomt met die Richard Gage. Als ik.je daar op aanspreek zeg je dat je niet noodzakelijk gelooft in wat hij beweert. Maar uit alles blijkt dat je er wel degelijk in bent getrapt. Ik zal daarom nogmaals herhalen wat ik al eerder zij: die onzin over controlled demolition lees en hoor je overal al, op dit forum wil ik juist een andere, completere kijk geven op wat er werkelijk is gebeurd. Vandaar dat ik uitkom op Judy Wood, de ENIGE die een onafhankelijke forensische analyse heeft verricht over 9/11.
Mike