Kanker behandeling

Ik had er nog nooit van gehoord, maar snel even opgezocht. Het is een merhode om het immuunsysteem te onderdrukken door de werking van bepaalde witte bloedcellen uit te schakelen. Ik moet uitkijken met mijn bewoordingen, maar ik zou het geen optie vinden om de natuurlijke afweer van mijn lichaam geheel of gedeeltelijk lam te leggen, al is het maar tijdelijk. Zeker pmdat dit langzaam groeiend is, waarom dan niet anthelminitica inzetten i.c.m. veranderingen aanbrengen in voeding en levensstijl? Daar heb je immers alle tijd voor.

Mike

Ik had er nog nooit van gehoord, maar snel even opgezocht. Het is een merhode om het immuunsysteem te onderdrukken door de werking van bepaalde witte bloedcellen uit te schakelen. Ik moet uitkijken met mijn bewoordingen, maar ik zou het geen optie vinden om de natuurlijke afweer van mijn lichaam geheel of gedeeltelijk lam te leggen, al is het maar tijdelijk. Zeker pmdat dit langzaam groeiend is, waarom dan niet anthelminitica inzetten i.c.m. veranderingen aanbrengen in voeding en levensstijl? Daar heb je immers alle tijd voor.

Mike
Dank voor je reactie. Ja, dat zou ook zeker mijn insteek zijn, maar ik wilde in de vraagstelling nog geen suggestie of voorkeur laten doorschemeren. Het gaat in deze om mijn moeder, 80 jaar. Zij neigt zelf ook sterk naar gewoon maar laten en aankijken, ipv zo ‘n chemisch middel met alle ellendige bijwerkingen (en dan daar weer medicatie tegen etc). Of ze open staat voor anthelmintica betwijfel ik, maar voor gezonde leefstijl zeker. En ze hoeft ook geen 90 te worden zegt ze zelf. Vijf redelijk gezonde jaren met kwaliteit van leven zou al prachtig zijn.

Kun je haar overtuigen van het nut van beestenbottenbouillon? Dat is goud voor de darmen!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.575
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan