Kanker behandeling

Zojuist heb ik het bericht ontvangen dat Romagi is overleden. Ik weet verder geen precieze details zoals de overlijdensdatum. Zelfs als deze zeer recent is, dan nog is het al met al bijzonder snel gegaan sinds haar bericht van 18 januari jl. dat ze uitgezaaide leverkanker had. RIP, Romagi.

Mike

Zojuist heb ik het bericht ontvangen dat Romagi is overleden. Ik weet verder geen precieze details zoals de overlijdensdatum. Zelfs als deze zeer recent is, dan nog is het al met al bijzonder snel gegaan sinds haar bericht van 18 januari jl. dat ze uitgezaaide leverkanker had. RIP, Romagi.

Mike
Ik weet via een familielid (die mij dit per mail berichtte), dat zij op 30 januari om half 9 overleden is. Aan hetgeen zij hier ook meldde te hebben

RIP Romagi.

• Verdrietig
Waarderingen: muis
Het heeft dus slechts 12 dagen geduurd. Gelukkig is haar een lange lijdensweg bespaard gebleven.

Mike
zij had het waarsch. al langer, maar zoals we weten ging het al een tijdje niet zo heel lekker. En ondanks dat, gaf ze toch menigeen nog haar tijd en advies, dat vind ik wel erg mooi.

Op 6 december schreef ze mij via email dat het niet goed met haar ging. Ik raadde haar aan naar een arts te gaan voor een diagnose. Ik heb er geen geheim van gemaakt dat ik vond dat ze veel te lang zelf op zoek is gegaan en dat ze teveel een beroep deed op onze gezamenlijke (te geringe) kennis.

Laat dit een les zijn voor iedereen die met ernstige ziektebeelden rondloopt en denkt hier virtueel een antwoord te vinden van leken op al hun vragen. Laat dit ook een les zijn voor aanhangers van GNM die alles zoeken in 'conflicten' en je weg willen houden van reguliere artsen (behalve als de GNM-site dit zelf aanbeveelt).

Mike

Wat droevig om forumleden te verliezen. Haar zoektocht was voor mij toch een weerspiegeling van mijn eigen zoektocht. Mike, je geeft een goed advies. Toch is het lastig te bepalen wanneer je het reguliere circuit opzoekt. Vooral als daar een wantrouwen is gegroeid.
Rust zacht lieve Romagi!

Schokkend dat ze zo snel na haar bekendmaking is overleden.
Heel erg. Wat is kanker toch verschrikkelijk.

RIP Romagi.

Mike, wijze woorden. Dank! Ik denk dat zowel de alternatieve als de regulaire geneeskunde nuttig kan zijn. Holistische zou helemaal geweldig zijn.

Dorothé
zijn er forumleden die haar wel eens ontmoet hebben? Ik heb haar een keer ontmoet bij de fermentatiecursus van Tanja in Amsterdam, rond 2018.

Metastesis bij mijn vader gehalveerd tov 1/2j geleden

Het grootste probleem is echter de enorme pijn in de bekken. Fetanyl 25mg helpt al niet meer, wordt nu 50mg.

Reden : Ernstige osteoartritische veranderingen in beide coxofemorale botten met grote synoviale cysten van 3,7 cm in de richting van de hilum psoas spier.

Heeft iemand hier ervaring of kent iemand verhalen mbt behandeling van duodenum folliculair lymfoom. Dus een fl in de twaalfvingerige darm. Dit staat bekend als langzaam groeiend, vaak per toeval gediagnosticeerd. En heeft iemand ervaring met de inzet van rituximab hierbij, bijwerkingen, kwaliteit v leven tegenover ‘genezingskans’ etc. ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.575
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan