De European Green Deal is geen ‘Deal’ maar een “Dictaat”, dat nooit, …
Een ‘Deal’ is een overeenkomst tussen twee partijen. Met welke partij is deze ‘Deal’ gesloten vraag ik mij af ? Hebben we daarover mogen stemmen, mee mogen denken om het voor iedereen betaalbaar te houden zodat er geen tweederangs burgers ontstaan die tussen de wal en het schip zullen vallen en hun leven beroofd wordt van elke vorm van ‘luxe’ omdat alles onbetaalbaar wordt ?
Het -Green ‘Deal’- plan is nog niet eens tot in detail uitgewerkt maar het prijsplaatje is er al wel opgeplakt. Onbetaalbaar voor Jan-met-de-pet, we moeten pijn lijden, vliegen wordt weer voor de rijken en die auto kan je ook wel vergeten. Ik hoef het plan nog niet eens te lezen om de uitkomst te kennen.
Het -Green ‘Deal’- plan is maar amper wereldkundig gemaakt of zonder ellenlang vergaderen, het normale concept in de politiek, al gelanceerd. Zo snel, nee dat was allemaal al voorbereid via de Bilderberg samenkomsten en marionetten als Timmermans mochten dit wereldkundig gaan maken.
De EU Commissie heeft alle in de strategie voor een energie-unie beschreven acties voltooid volgens de richtlijnen vastgesteld door de Europese Raad. Dit gebeurde voornamelijk via een reeks wetgeving pakketten, die het klimaat- en energiekader voor de periode tot 2030 instellen. (Noot: NWO agenda 2030, zoek het zelfstandig even op voor jezelf als burger)
Een al weer wat ouder artikel breng ik even onder de aandacht waarbij ik de titel heb aangepast aan het buzzwoord van 2019 #klimaatontkenner.
https://gedachtenvoer.nl/2019/12/11/de-european-green-deal-is-geen-deal-maar-een-dictaat-dat-nooit/