Kijk uit voor ecofascisme!

Is het verplicht telkens te reageren ?
Dat wist ik niet, mijn excuses hiervoor. Zal hier voortaan rekening mee houden.

Moet ik ook nog reageren op je eerdere post ?
Nee hoor. Maar ik vraag mezelf alleen maar af waarom de houding van iedereen gebaseerd is op niet reageren. Of aanvallen. En dat is niet iets van de laatste tijd maar van de laatste jaren. Ik kan me daar niet in vinden. De gehele sfeer is raar geworden en het enige wat ik ervaar is benauwend gevoel naar aanleiding daarvan. En niet alleen hier maar ook elders al voor een langere periode dan kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit expres is om wat voor reden dan ook. Het duet niks anders dan verdriet en ik heb daar geen zin meer in om iets ontwetends op te moeten lossen, op me ziel getrapt te worden of het gevoel hebben gedwongen anders te moeten zijn dan wie ik ben. Dat is nog de enige indruk die ik heb. Elke reactie is negeren of overheen praten of een richting op duwen die ik niet begrijp. Voor mij wel genoeg geweest. Uitleg komt er ook niet. En ik ga me hasses er niet meer over breken aangezien ik mijzelf helemaal niet goed voel.

The world is not overpopulated.

The entire population of earth could fit inside the state of Texas alone and get 1,000 sq feet per EACH person

So there’s no overpopulation.

What we have is a complete misuse of resources , and a bunch of power and money hungry greedy pedo Satanists in control of everything

Mike

Je moet namelijk een vergunning hebben. Die kun je aanvragen als je in de binnenstad woont of een bedrijf hebt gevestigd. Moet je eenmalig in de binnenstad zijn, denk aan een verhuizing, dan kun je bij de gemeente een tijdelijke ontheffing aanvragen. Dan moet je je kenteken doorgeven en op het moment dat je akkoord hebt van de gemeente en een ontheffing hebt, kun je de stad inrijden. Heb je geen vergunning, riskeer je een boete.

Het is alleen niet zozeer de vraag óf je een boete krijgt, maar wanneer, als je zonder vergunning de binnenstad van Almelo inrijdt. Op diverse plekken zijn namelijk camera’s geplaatst. Deze registreren de kentekens. Alle vergunningen gaan op basis van het kenteken. Rijd je met een leenauto de binnenstad in (omdat je auto weer eens bij de garage staat), dan moet je dus wel dat kenteken doorgeven. Doe je dat niet, dan volgt er een boete.

Schandaal: PvdA’er Frans Timmermans subsidieerde in Brussel in het geheim actiegroepen om bij het EU-parlement te lobbyen voor zijn groene plannen​

KNMI stort zich na ‘recordwarme’ jaren op gevoelstemperatuur: ‘Het wordt steeds schaamtelozer’​

Emotiebarometer voor regenbuien​

Het bericht leidt tot veel hilariteit. “Ah ja. Het was vanochtend 2 graden toen ik opstond, maar mijn gevoel zei dat het al 18 graden was. Dus heb ik vandaag een korte broek aan met een polo en ging zonder jas naar buiten,” zegt retaildeskundige Hans van Tellingen.

1 april valt vroeg dit jaar, merkt onafhankelijk energieadviseur Simone Juffermans op. “Het KNMI stort zich nu op gevoelstemperatuur, want kennelijk zit het weer tegenwoordig ook tussen de oren. Feiten en cijfers over temperatuur doen er niet meer toe.”

“Volgende stap een emotiebarometer voor regenbuien?” vraagt ze.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan