Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kijk, dit lijkt me een mooie oplossing (voor een niet bestaand probleem). Zal wel weer aan alle kanten onderdrukt worden.....
Ruud Koornstra gelooft dat ook huishoudens in de toekomst de waterstofkorrels zouden kunnen gaan gebruiken voor hun energie-in-huis. Dan kun je gewoon in de supermarkt ook een pak waterstofpoeder-korrels kopen.. Thuis gaan de korrels in het waterstof-apparaat en er is dan weer voor een maand elektriciteit in huis gehaald…
Ik lees net bij de NOS dat er is gefraudeerd met klimaatrapporten. ?
Wisten jullie dat al? Ik ben in shock. Misschien wordt de opwarming van de aarde dan toch niet door de mens veroorzaakt?
Dit geldt ook voor veel andere bomen en planten uit mediterrane klimaatstreken (bijv. Zuid-Europa, Zuid-Afrika, Californië), deze hebben brand nodig om in bloei te komen en zich voort te planten. Sterker nog, zonder bosbranden sterven ze uit. Dat vertelt de klimaatkerk niet.
?s=19
?s=19