Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat komt de Rijn af komt dus nog meer ellendeTjemig zeg, we zullen vast meer horen de komende dagen
Water van de Donau hebben we in Nederland geen last van. Dat stroomt naar de Zwarte Zee.Dat komt de Rijn af komt dus nog meer ellende
Wat denk wat er vanuit Keulen eo nog komt via de rijn, daar staat alles ook open, ok je hebt een punt, er zijn wel verbinding tussen Donau en Rijn, of ze die open zetten verwacht ik niet.Water van de Donau hebben we in Nederland geen last van. Dat stroomt naar de Zwarte Zee.
Wat denk wat er vanuit Keulen eo nog komt via de rijn, daar staat alles ook open, ok je hebt een punt, er zijn wel verbinding tussen Donau en Rijn, of ze die open zetten verwacht ik niet.Water van de Donau hebben we in Nederland geen last van. Dat stroomt naar de Zwarte Zee.
ook daar veel water..Ik weet dat geenstijl Main stream gegaan is maar... China is waterig
GeenStijl: Angstaanjagende beelden uit Zhengzhou, China
\#WATERSNOOD. Mensen vast in metro's, zwemmende auto's, puinzooiwww.geenstijl.nl
Dit kan niet normaal zijn waar is de NWO mee bezig.
BG door de bocht: Let op zijn voet aan het eind.
Comment are off.
Zijn website overigens heeft wel een leuke naam: https://gateSNOT.es/3jZyuU6
haar "vrouw" lijkt veel op Kevin Kline.Ik kan moeilijk naar haar stem luisteren.
Ze liggen in scheiding toch zou hij een grotere hebben dan bg, ik denk dat hij te oud is bg zoekt er 2 van 12 das ook 24haar "vrouw" lijkt veel op Kevin Kline.
Watch the water?? Dumps??Ik weet dat geenstijl Main stream gegaan is maar... China is waterig
\#WATERSNOOD. Mensen vast in metro's, zwemmende auto's, puinzooiwww.geenstijl.nl
Watch the water?? Dumbs?Ik weet dat geenstijl Main stream gegaan is maar... China is waterig