Zathras
Well-known member
Daarom gebruik ik ook nooit condooms, slecht voor het millieu !!! Ik en de paus denken daar hetzelfde over
Graag wat meer bewustzijn in de slaapkamer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daarom gebruik ik ook nooit condooms, slecht voor het millieu !!! Ik en de paus denken daar hetzelfde over
Graag wat meer bewustzijn in de slaapkamer
Inderdaad je gaat toch ook niet douchen met een regenpak en parapluDaarom gebruik ik ook nooit condooms, slecht voor het millieu !!! Ik en de paus denken daar hetzelfde over
And so it begins....Partijen formatie naderen elkaar over stikstof, onteigening niet meer taboe voor CDA
Ingewijden zeggen dat er wordt gesproken over een plan dat zeker 25 miljard euro kost voor de komende tien jaar.nos.nl
Partijen formatie naderen elkaar over stikstof, onteigening niet meer taboe voor CDA
..Opvallend hierbij is dat 'boerenpartij' CDA onteigening van landbouwgrond niet meer uitsluit. Verplicht uitkopen dus, wat jarenlang onbespreekbaar was.
Dorothé
Groenlinks is vriendjespolitiek, de rest van de burgers laten ze in kou staan als het moet.
No more bla bla bla... Leuk verzonnen
idd. ik kijk liever naar Pipi LangkousAch nee is die tuindwerg weer losgelaten
Jij gore racistidd. ik kijk liever naar Pipi Langkous
Als er een moment komt dat je denkt dat je leven treurig en doelloos is, denk dan eens aan deze wezens op de Klimaatmars
Lekker gezellie bij elkaar, geen probleem maar op het Malieveld bij elkaar is eng, want boehoe besmettingen.
En wat is in Godsnaam climate justice??