S
Sailor
Guest
Geloof ik direct, mijn supermarkt in nsbderland bezorgde met een e vehikel na 1,5 jaar niet genoeg capaciteit om een dag te bezorgen in het dorp en omgeving, terug gegaan op diesel bus...Bekijk bijlage 6497
Dit is een auto begraafplaats in de buurt van Parijs, Frankrijk met honderden elektrisch aangedreven auto's. Let op: dit zijn alleen auto's die worden gebruikt door de stad Parijs en geen persoonlijke voertuigen. Deze hebben allemaal hetzelfde probleem, .... de batterij-opslagcellen zijn op en moeten worden vervangen. Waarom vervang je ze niet gewoon, vraag je? Wel twee redenen. Ten eerste kosten de batterij-opslagcellen bijna het dubbele van wat het voertuig nieuw kostte, en ten tweede kunnen de batterijen daar niet worden gestort of weggegooid. Dus deze groene sprookjesachtige elektrische auto's staan allemaal op braakliggende terreinen terwijl hun batterijen gifstoffen in de grond afvoeren.
Denk je nog steeds dat we groen moeten gaan ???
De smart city-zwendel gaat door.
🚫 Plandemic 🚫
Dit is een auto begraafplaats in de buurt van Parijs, Frankrijk met honderden elektrisch aangedreven auto's. Let op: dit zijn alleen auto's die worden gebruikt door de stad Parijs en geen persoonlijke voertuigen. Deze hebben allemaal hetzelfde probleem, .... de batterij-opslagcellen zijn op en...t.me