Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
We gaan nu effe full Stew Peeters en consoorten ter afleiding : Tonga, het crypto-eiland, puzzling ¨Ripples¨. Ripple the next big thing in crypto. Dit zou dus een perfect ding zijn dat die gasten nu kunnen gaan verzinnen en uitzendingen over maken.Tonga volcano eruption produced mysterious, puzzling concentric ripples in the atmosphere
Scientists are baffled over a strange series of ripples that were observed in Earth’s atmosphere following the recent eruption of the Tongan volcano. Satellite imagery shows an unusual pattern of gravity waves that has not been seen in the past with volcanic eruptions. Could it be that some type...www.newstarget.com
Mike
Interessant maar vertel hoe gaan we kijken zonder lid te wordenTelegram
t.me
video gaat over wat we nog kunnen verwachten de komende tijd volgens deze jongen..
Oh echt ga ff kijken of ik hem ergens anders kan vindenInteressant maar vertel hoe gaan we kijken zonder lid te worden
Echt weer post NSB Iers verkeerd bezorgenOh echt ga ff kijken of ik hem ergens anders kan vinden
Nergens wat gevonden.Echt weer post NSB Iers verkeerd bezorgen
Telegram nog welEcht weer post NSB Iers verkeerd bezorgen
Ik heb die petitie al een tijd geleden getekend. Dat hele Rijswijkse plassen park is ook opgevreten door nieuwbouw. Hebben ze niet genoeg gehad aan het verkrachten vd Harnaschpolder? Tja die tristate city moet wel voor 2030 gerealiseerd worden natuurlijk. Lekker volbouwen al het groen weg, geen Hollandse landschappen meer. Het doet mij serieus nog altijd pijn als ik zie wat ze met die harnaschpolder hebben gedaan en hoe ze heel wat boeren gedwongen hebben uitgekochtHet volgende stuk groen dat gaat verdwijnen is Pasgeld, gelegen op de grens van Delft en Rijswijk.
(geen titel)
Houd Pasgeld open en Groen! Steun het bewonersinitiatief, teken de Petitie en doneer. (Support the residents initiative and sign the petition and donate).pasgeldnatuurlijk.com
Ik heb die petitie al een tijd geleden getekend. Dat hele Rijswijkse plassen park is ook opgevreten door nieuwbouw. Hebben ze niet genoeg gehad aan het verkrachten vd Harnaschpolder? Tja die tristate city moet wel voor 2030 gerealiseerd worden natuurlijk. Lekker volbouwen al het groen weg, geen Hollandse landschappen meer. Het doet mij serieus nog altijd pijn als ik zie wat ze met die harnaschpolder hebben gedaan en hoe ze heel wat boeren gedwongen hebben uitgekocht
Storm "Corrie" komt morgen!
Heeeeeellluppp de windhandelmolies waaien omErug windkracht 9 en het is paniek overal
Ze gebruiken wel een vrouwen naam, wordt dus weer een storm in een glas waterHeeeeeellluppp de windhandelmolies waaien om