Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga dit niet steunen ondanks dat clintel beweert dat er geen klimaat crisis is. Wanneer er doorgeklikt word In het artikel valt te lezen dat het de bedoeling is dat de politiek gaat beslissen. Dweilen met de kraan open want juist de politiek heeft het zover laten komen dat er een klimaat crisis is.Voor wie deze zaak wil steunen:
Klimaatzaak van de eeuw rechtszaak Milieudefensie vs. Shell
Klimaatzaak van de eeuw Tussenkomst Clintel in rechtszaak Milieudefensie vs. Shell een open klimaatdebat rationeel betaalbaar klimaatbeleidklimaatzaakvandeeeuw.nl
Dick
Ik ga dit niet steunen ondanks dat clintel beweert dat er geen klimaat crisis is. Wanneer er doorgeklikt word In het artikel valt te lezen dat het de bedoeling is dat de politiek gaat beslissen. Dweilen met de kraan open want juist de politiek heeft het zover laten komen dat er een klimaat crisis is.
Geen idee Henk. Maar vind zelf dat als er voor gepleit word een niet bestaand probleem via een rechter bij de politiek te laten beslissen het huidige probleem blijft. En winnen van Shell? Ik zie niet wat er in deze zaak te behalen valt. Maar steunen is steun aan de huidige macht. Schwab Beatrix.Volgens mij is dit dezelfde aanpak als Trump, eerst de legale weg bewandelen. Er is voorlopig nog geen andere weg
Overigens, wat mij betreft is er tot op heden maar 1 club die begrijpt hoe het moet en dat is farmers defence force. Mijn steun hebben ze in elk geval. Dat hele clintel gedoe komt mij over als verraad.Volgens mij is dit dezelfde aanpak als Trump, eerst de legale weg bewandelen. Er is voorlopig nog geen andere weg