Kijk uit voor ecofascisme!

Spanje heeft er reeds een week van verzengende hitte opzitten, maar de weersvoorspellingen bieden geen uitzicht op beterschap. Voor grote delen van het vasteland en de Balearen is waarschuwingscode oranje uitgevaardigd, wegens verwachte temperaturen van 38 tot 42 graden. Code rood (‘extreem gevaar’, 42 tot 44 graden) zal maandag dan weer van kracht zijn in Andalusië en dinsdag in Aragon, Catalonië en Mallorca.

Wat een hoop larie en brol.

Vorige week woensdag ca 40gr, de rest gewoon normaal 30-35gr
Vandaag ook. Ah en vanmorgen rond 7.30/8h slechts 22gr. Nu gaat dat wel snel de hoogte in,rond 10/11h is het er 30gr

42 tot 44 gr is absoluut normaal voor binnenland Andalucia deze tijd. Meer nog, dat is frisjes.

😂 als je de kop leest dan denk je aan 50+ graden temperaturen.
Mafklappers, dit zijn totaal NORMALE Spaanse temperaturen 🤡
Inderdaad, en in Het Nieuwsblad kon je onder zo een artikel je email en naam nalaten als je ergens in het zuiden was. Heb dat gedaan en kreeg een email van Cedric Lagast : we zouden het graag hebben over de hitte uiteraard.

Emailtje terug gestuurd :

¨ Ik woon hier en kan je zeggen dat die berichten over extreme hitte pure fantasie zijn, bangmakerij. Het is hier niet warmer en niet kouder dan andere jaren.
Uiteraard gaan jullie door met die onzin daar dit perfect in jullie agenda past. Eerst de plandemie en nu de klimaatcrisis.
Temp. van 45/47gr in Cordoba en Sevilla zijn ook normaal hoor deze periode. Mijn partner haar grootmoeder is van Sevilla, absoluut normaal.
En dan Madrid, extreem warm ? Mijn partner is van Madrid, Perfect normaal die temp daar.
Dus even informeren alvorens je klimaatbangmakerij neer te schrijven aub.
Je mag mijn info gerust gebruiken.
PS in mijn regio is een weerstation en ik ben enkele decennia terug gegaan in de tijd ter controle.
Nog interesse ?
Succes, maar geen leugens, ok ?¨

Veel mensen weten niet dat is gebeurd (in 2013) en er zijn tegenwoordig maandelijks branden in windmolens over de hele wereld, de MSM verzwijgt dit soort dingen het liefst, het is bovendien vreselijk dat er sindsdien geen extra veiligheidsmaatregelen zijn genomen voor monteurs!!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan