Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dan toch eerder aan DEW's i.p.v 5G.Voor mijn gevoel ontstaan due bosbranden door 5g. Ook ik denk dat het oa met de lenzen in die masten te maken heeft. Kijk nu naar de branden in Rhodes en corfu. Daar hebben ze 5g en weten we nog die filmpjes met die boom tegenover een 5g paal waarbij het gras aan 1 kant zwart was? Hoe dat technisch exact werkt weet ik ook niet precies. Maar kan me een voorstelling maken als iedereen druk is met die telefoons die mast ook warmer word. Geen idee. Persoonlijk geloof ik niks van dat in Griekenland is aangestoken door mensen met een reik wijdte over meerdere eilanden. Als er eenmaal brand is dan zijn omgeving invloeden die een rol meespelen. Wind droogte etc. Arme mensen en dieren daar die hun huis kwijt zijn daar en de vakantiegangers zijn volgens media natuurlijk het zieligst. Politiek Nederland hoor ik niet over geld en Steun voor Griekenland tijdens deze branden. Oekraïne krijgt er alleen maar bij en verder vieren ze vakantie en nemen het hazenpad.
Tropenroosters dus. Omdat het zo warm is. Net als deze hele week al. BRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!