Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, wat een boeven hè? Eerst doen ze alles om je te verleiden die troep te kopen en vervolgens krijg je straf. Gelukkig zag ik het ook al aankomen en ben er ook niet ingetrapt. Denk dat er maar weinig zijn hier op het forum die wel zonnepanelen of e-auto hebben.....Ja jammer, zag dit al van veraf aankomen heb daarom ook geen zonnepanelen of warmtepomp troep in of op mijn huis.
Pelletkachel en wat gas dat ik verbruik. Kan geen zonnepaneel tegenop!
Als je een huurwoning hebt en de woningbouw besluit zonnepanelen op je dak te plaatsen heb je helaas geen inbreng. Dan wordt het door je strot geduwd.Ja, wat een boeven hè? Eerst doen ze alles om je te verleiden die troep te kopen en vervolgens krijg je straf. Gelukkig zag ik het ook al aankomen en ben er ook niet ingetrapt. Denk dat er maar weinig zijn hier op het forum die wel zonnepanelen of e-auto hebben.....
Ik geniet nog steeds erg van mijn zibrootje, heerlijke warmte. Wel jammer dat mijn houtkachel (aangesloten op cv) nu werkeloos is maar ik kan de huidige houtprijs gewoon niet meer betalen helaas.
Mag/kun je dit niet weigeren?Als je een huurwoning hebt en de woningbouw besluit zonnepanelen op je dak te plaatsen heb je helaas geen inbreng. Dan wordt het door je strot geduwd.
Ja hout is duur inderdaad. Pellets zijn wel te doen nog als je groot inkoopt en je adresjes kent.Ja, wat een boeven hè? Eerst doen ze alles om je te verleiden die troep te kopen en vervolgens krijg je straf. Gelukkig zag ik het ook al aankomen en ben er ook niet ingetrapt. Denk dat er maar weinig zijn hier op het forum die wel zonnepanelen of e-auto hebben.....
Ik geniet nog steeds erg van mijn zibrootje, heerlijke warmte. Wel jammer dat mijn houtkachel (aangesloten op cv) nu werkeloos is maar ik kan de huidige houtprijs gewoon niet meer betalen helaas.
Ik heb een pomp redelijk in de buurt waar ik kan tanken. Laatste keer 42 euro voor 20 liter. Das wel te doen. Naar BelgIië wordt een beetje duur vanuit Friesland.Ja hout is duur inderdaad. Pellets zijn wel te doen nog als je groot inkoopt en je adresjes kent.
Petroleum voor de zibro moet je gewoon in België halen
Wat kost een kuub hout daar in NL ?Ja hout is duur inderdaad. Pellets zijn wel te doen nog als je groot inkoopt en je adresjes kent.
Petroleum voor de zibro moet je gewoon in België halen
Ik hoorde van Mike dat er iemand was die dit had aangevochten en het verloren had. Je huurt van de woningbouw en dan dien je hun voorwaarden ook in acht te nemen.die meneer had de zaak dan ook verloren.Mag/kun je dit niet weigeren?
Momenteel 145 euro per kuub. Losgestort.Wat kost een kuub hout daar in NL ?
Ah ok hier ca 80euro voor olijfhoutMomenteel 145 euro per kuub. Losgestort.
Oh voor die prijzen hoef je niet naar BelgiëIk heb een pomp redelijk in de buurt waar ik kan tanken. Laatste keer 42 euro voor 20 liter. Das wel te doen. Naar BelgIië wordt een beetje duur vanuit Friesland.
Ah ok hier ca 80euro voor olijfhout
wij gebruiken voor onze Zibro de LAMPolie van Action , 2,69 per liter,brandt prima, geen stank ofzo.Oh voor die prijzen hoef je niet naar België