Kijk uit voor ecofascisme!

Ik reed vroeger met de fiets naar school, zomer, herfst,winter en lente, droog, regen, warm of koud.

Code dit code dat, watjes.

Als je warm hebt, trek wat uit. Als je het koud hebt, doe wat meer aan. Simpel.

Dat doe ik nog steeds, alleen niet naar school maar naar mijn werk. Of het 30 graden is of 10 graden vriest maakt niet uit. Slecht weer bestaat niet, slecht gekleed zijn wel.
Warmte heeft wel mijn voorkeur, maar dat komt doordat ik ben geprogrammeerd door het weercijfer van het weerbericht.

Global warming is een niet-bestaand probleem, zei de Maleisische astrofysicus Willie Soon in gesprek met Tucker Carlson.

Hij is er 90 procent zeker van dat niet koolstofdioxide, maar de zon klimaatverandering veroorzaakt en zegt dat de klimaattsaren het publiek misleiden. “We hebben veel bewijs waaruit blijkt dat het waarschijnlijk de zon is.”

Ik heb het gesprek vandaag beluisterd. Een bijzonder innemende man met de nodige humor.

:ROFLMAO:

Diarree rukt op door klimaatverandering​

Door de klimaatverandering dreigt diarree weer een dodelijke opmars te maken. Het Amsterdam UMC ontvangt miljoenen om de toename van diarreeziekten te stoppen.

• Haha
Waarderingen: Surv
Wat een SCHIJT-verhaal

Diarree dreigt op te rukken door klimaatverandering​

Door de klimaatverandering dreigt diarree weer een dodelijke opmars te maken. Het Amsterdam UMC ontvangt miljoenen om de toename van diarreeziekten te stoppen.

AD.jpg

Wat een SCHIJT-verhaal

Diarree dreigt op te rukken door klimaatverandering​

Bekijk bijlage 34170

Jaaaa, pas maar op daar.

Ik zit hier meer op de pot dan destijds in Belgie, het is hier nl warmer, wordt alles vloeibaarder. :ROFLMAO:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan