Kijk uit voor ecofascisme!

Except it only takes you so far and then you have to wait how long until it’s charged again?

What if there’s not a charging port near you ?

How do you drive across state lines ?

A gas vehicle can’t be remotely turned off or taken over.

I’ll keep paying for gas that gives me more freedom and independence.



Mike
 
Except it only takes you so far and then you have to wait how long until it’s charged again?

What if there’s not a charging port near you ?

How do you drive across state lines ?

A gas vehicle can’t be remotely turned off or taken over.

I’ll keep paying for gas that gives me more freedom and independence.



Mike

En, o ja, de accu's moet 1 per 10 jaar vervangen worden voor tussen de 3.000 tot 13.000 euries 😮
Ff niet meegeteld in het kosten/milleu/'duurzaamheids'-plaatje 🤪
 
Geweld kan nooit de oplossing zijn. Zij geloven heilig in hun verhaal en wij geloven dat wat wij doen goed is. Toen wij stonden te demonstreren en iemand kwam met een auto door ons heen rijden zou dat ook not done zijn.
Zo denk ik erover. Maar misschien denken anderen weer anders🙏🏻
Lijkt me sowieso onverstandig om zo midden op een weg te gaan demonstreren.
Er kan maar zo een auto aankomen die niet op tijd kan remmen.
Ze worden ervoor betaald, die 'klimaatactivisten', dus ik neem aan dat ze ook goed verzekerd zijn bij mogelijke demonstratie-ongelukken en daarbij eventueel overlijden.
Een klimaatneutrale begrafenis in een recycelbare oude kartonnen doos zal daarbij vast een duurzame keuze blijken.
En minder mensen in deze wereld - dus ook minder 'klimaatactivisten' - is volgens hun eigen filosofie een goede zaak !
We kunnen dat soort ongelukken dus gewoon zien als pogingen tot het bevorderen van 'duurzaam' overlijden.
 
Lijkt me sowieso onverstandig om zo midden op een weg te gaan demonstreren.
Er kan maar zo een auto aankomen die niet op tijd kan remmen.
Ze worden ervoor betaald, die 'klimaatactivisten', dus ik neem aan dat ze ook goed verzekerd zijn bij mogelijke demonstratie-ongelukken en daarbij eventueel overlijden.
Een klimaatneutrale begrafenis in een recycelbare oude kartonnen doos zal daarbij vast een duurzame keuze blijken.
En minder mensen in deze wereld - dus ook minder 'klimaatactivisten' - is volgens hun eigen filosofie een goede zaak !
We kunnen dat soort ongelukken dus gewoon zien als pogingen tot het bevorderen van 'duurzaam' overlijden.
Ja van die kant kun je het ook bekijken😎🤣
 
Grote milieuschade in VS na gebroken wiek van windturbine die ook naar Nederland komt.
Bij Nantucket, een eiland voor de oostkust van de Verenigde Staten, heeft een afgebroken wiek van een megawindturbine voor een grote milieuramp gezorgd. Milieuactivisten Amy DiSibio en Bonnie Brady vertellen aan De Andere Krant dat de autoriteiten de ramp aanvankelijk probeerden te verzwijgen en dat de reguliere pers geen interesse toont om het slechte nieuws rond het ‘groene energie-project’ te coveren. Energiejournalist Robert Bryce, die wel in de zaak dook, zet de risico’s van de megawindturbines die ook in Nederland gebouwd gaan worden vol in de wind. “We zullen de komende 20 jaar nog stukjes afval van de stranden van Nantucket op moeten ruimen.”

Het flinterdunne gesplinterde glasvezelmateriaal van de wiek is inmiddels tot wel 100 kilometer van het Vineyard Wind-project gevonden. Stranden in de wijde omgeving zijn gesloten geweest. “Je kunt over de stranden lopen, maar we raden je ten zeerste aan om schoenen te dragen vanwege scherpe glasvezelscherven en puin op de stranden”, stelt de havenmeester van Nantucket nu.

 

Energieprijzen stijgen komende 10 jaar fors door ‘groene transitie’: zóveel ga je extra betalen​

Grove en kostbare leugen​


Onderzoeksjournalist Marc van der Vegt merkt op: “De 0,000036 graden minder opwarming gaat elk gezin minstens 400 euro per jaar extra kosten. Jaar in jaar uit! Hier helpen geen camera’s of extra sloten op de deur tegen criminelen.”
Ondertussen gaan mensen die te veel zonnestroom leveren, nog meer betalen. Een zonnig jaar kan zo duur uitpakken voor mensen met zonnepanelen.
“Daar zit je dan met je zonnepanelen. De overheid toont zich diep onbetrouwbaar, wederom,” constateert Maarten van den Berg.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.142
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan